Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین در مجلس گفت: آمارهای دروغین اشتغال اداره کار اردبیل اعتمادسوزی مردم را به دنبال دارد. ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل که با حضور وزیر کار در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه آمار اشتغال اداره کل شائبه برانگیز است و آمارهای دروغین اشتغال اداره کار اردبیل اعتمادسوزی مردم را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد شدید از اداره کل تعاون اردبیل افزود: نیاز است در آمار اشتغال بازنگری شود چرا که آمار بیکاری در استان مغایر با آمار اداره کار است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین در مجلس گفت: متاسفانه آمار بیکاری در استان اردبیل نسبت به تمامی استانها بالا است و این امر نگران کننده بوده و علاوه بر این اداره کار و تعاون آمارهای غیراصولی ارائه می‌دهند که این موضوع نیز جای تاسف دارد.

بدری تصریح کرد: متاسفانه در برخی حوزه‌های مدیریت وزارت کار نقطه ضعف‌هایی داریم که این امر نگران کننده است و باید وزیر کار نسبت به این امر ورود جدی داشته باشد.

وی اظهار کرد: انتظار ما از وزیر کار این است که نسبت به حوزه درمان استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که متاسفانه در این حوزه در استان اردبیل اقدامات آنچنانی انجام نشده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین در مجلس گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت دارد و باید با برنامه‌ریزی اساسی این حوزه‌ها در راستای ایجاد اشتغال پویا شود.

بدری افزود: بسیاری از کارخانه‌های تولیدی استان تعطیل شده و یا با ظرفیت بسیار کم کار می‌کند و بسیاری از کارخانه‌ها قادر به پرداخت حقوق کارگران نیستند که این امر نگران کننده است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل

رامین نسیمی دوست، گفت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، پلمب و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

او گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • آمارهای ابراهیم رئیسی درباره تولید، مسکن، رشد اقتصادی و ...
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است