Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیگر مشهور که با هم در فیلم «نور بین اقیانوس‌ها» در نقش یک زن وشوهر بازی کرده بودند، با یکدیگر ازدواج کردند.

گزارش‌های متعددی حاکی از این است که فاسبندر ۴۰ ساله و ویکاندر ۲۹ ساله یکشنیه با هم ازدواج کرده‌اند. تصاویری از این دو که حلقه در دست دارند نیز مشاهده شده است.

آلیسیا ویکاندر Alicia Vikander (متولد ۳ اکتبر ۱۹۸۸ ، قد : ۱۶۸) بازیگر سوئدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل فاسبندر Michael Fassbender (زاده ۲ آوریل ۱۹۷۷ ، قد : ۱۸۳) بازیگر ایرلندی-آلمانی است.

این دو از سال ۲۰۱۴ رابطه نزدیکی با هم داشتند و در فیلم «نوربین اقیانوس‌ها» در سال ۲۰۱۶ در نقش یک زن وشوهر بازی کرده بودند.

سال پیش آنها درباره آشنایی خودشان صحبت کرده بودند و ویکاندر گفته بود: در جشنواره فیلم تورنتو برای نخستین بار باهم روبه رو شدیم.

فاسبندر با ایفای نقش مردانی که به هیچ وجه با موجودیت خود در آرامش نیستند به شهرت رسید. سال ۲۰۰۸، او در نخستین فیلم استیو مک کویین یعنی «گرسنگی» نقش بابی سندز زندانی جمهوری‌خواهی را بازی کرد که اعتصاب غذا می‌کند. بعد در فیلم «شرم» و «۱۲ سال بردگی» بازی کرد. از آن موقع به بعد، او در «تنگ ماهی» و «حرامزاده‌های بی افتخار» ظاهر شده، در «یک روش خطرناک» نقش کارل یونگ را بازی کرده، در «جین ایر» آقای روچستر بوده و در فیلم بیوگرافیکی «استیو جابز» نقش این غول صنعت تکنولوژی را ایفا کرده است. علاوه بر این، او «مکبث» بوده و در مجموعه فیلم‌های «اکس-من» مگنیتو شده است.

این بازیگر که تا به حال دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، یک مسیر حرفه ای کاری ایده‌آل را دنبال کرده است. از «۱۲ سال بردگی» تا به حال او پشت سر هم در بیش از ۱۰ فیلم بازی کرده والبته هنوز لهجه ایرلندی خود را حفظ کرده است.

او در مدرسه تئاتر لندن قبول شد و پیش از فارغ التحصیلی نخستین نقشش را در مینی سریال تلویزیونی «دسته برادران» استیون اسپیلبرگ به دست آورد. اما بعد از آن دو سال تقریبا کاملا بی کار بود و در رستوران کار می‌کرد.

درباره سال های بی کاری اش می گوید «خوب بودند. بازیگران خوب زیادی هستند که هنوز هم در ۴۰ سالگی در همین وضعیت قرار دارند. خیلی زیادند. من خیلی شانس آوردم. با خودم گفتم فقط در می‌زنم و وقتی فرصت از راه برسد آن را می گیرم.»

آلیسیا ویکاندر نیز موفق شد تا در ریبوت مجموعه فیلم‌های «مهاجم مقبره» نقش لارا کرافت را ایفا کند و نقشی را از آن خود کند که پیشتر آنجلینا جولی بازیگر آن بود. او یک کمپانی تولید هم به راه انداخته که ویکاریوس پروداکشنز نام گرفته و تحت هدایت این بازیگر سوئدی و چارلز کولیه، مدیر برنامه‌های ساکن لندن او کار می‌کند.

ویکاندر برای «دختر دانمارکی» برنده جایزه اسکار شده، بازیگر درام تاریخی «تب لاله» و «جیسون بورن» بود که تابستان اکران شد. او پیش از آن او فیلم‌های «اکس ماشینا» و «مردی از U.N.C.L.E.» نقش‌آفرینی کرده بود.

این بازیگر سوئدی که در «آنا کارنینا» نیز نقش آفرینی کرده و این روزها در هالیوود نیز با اقبال روبه رو شده چندی پیش در فیلم کمدی رمانتیک «سوخته» در کنار بردلی کوپر نیز جلوی دوربین رفت. او بازیگر اصلی «عهد جوانی» ساخته جیمز کنت نیز بود که با اقتباس از رمانی به همین نام درباره جنگ جهانی اول، ساخته شد.

عکس مایکل فاسبندر و همسرش آلیسیا ویکاندر

منبع: ساتین

کلیدواژه: ازدواج بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم کن فیلم‌های بین‌المللی دیگری را به بخش‌های مختلف این دوره اضافه کرد که انیمیشن میشل آزاناویسیوس با عنوان «گرانبهاترین محموله‌ها»، فیلم «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «لولا» اولیور استون از جمله آنها هستند.

«گران‌بهاترین محموله‌ها» از رمان پرفروش ژان کلود گرومبرگ به همین نام اقتباس شده و داستانش در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. این اولین انیمیشنی خواهد بود که در بیش از یک دهه گذشته - پس از «والس با بشیر» آری فولمن در سال ۲۰۰۸ - وارد بخش رقابتی کن شده است.

آزاناویسیوس فیلمنامه را با گرومبرگ نوشته و الکساندر دسپلات آهنگساز برنده اسکار موسیقی فیلم را ساخته است. صداپیشگی این انیمیشن را بازیگر مشهور فرانسوی ژان لویی ترینتینان، گریگوری گدبوآ و دومینیک بلان بر عهده دارند.

آزاناویسیوس از اعضای ثابت کن است و در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ برای اولین بار «هنرمند» و «تغییرپذیر» را در بخش رقابتی داشت و «کوپه» هم فیلم افتتاحیه سال ۲۰۲۲ بود.

«دانه انجیر مقدس» جدیدترین فیلم محمد رسول‌اف هم به بخش رقابتی افزوده شد. وی پیش از این با فیلم‌های «دست‌نوشته‌ها نمی‌سوزند» و «لرد» (با عنوان خارجی «مرد صداقت») در بخش نوعی نگاه کن حضور داشت.

امانوئل پارپو رومانیایی با فیلم «سه مایل تا پایان دنیا» برای اولین بار وارد بخش مسابقه می‌شود.

در بخش کن پرمیر «ماریا» ساخته جسیکا پالود درباره زندگی تراژیک ماریا اشنایدر بازیگر «آخرین تانگو در پاریس» ساخته برناردو برتولوچی با بازی آناماریا وارتولومی و مت دیلون و فیلم گائل مورل با عنوان «زندگی کن، بمیر، دوباره متولد شو» افزوده شده است.

در بخش نمایش ویژه «یک فیلم ناتمام» لو یه فیلمساز چینی درباره همه‌گیری، «عاشقان سینما» آرنو دپلشن با بازی متیو آمالریک، «لولا» الیور استون، درباره رییس جمهور برزیل و «زننده» تودور جیورجیو دیگر فیلم‌های افزوده شده به کن امسال هستند.

«کنت مونت کریستو» ساخته الکساندر دلا پاتلیر و متیو دلاپورته با بازی پیر نینی به بخش خارج از رقابت اضافه شد. اولین فیلم کارگردانی سلین سالت با نام «نیکی» فیلمی بیوگرافی از نیکی دو سن فال هنرمند فرانسوی-آمریکایی، «وقتی نور می‌شکند» رونار رونارسون و «جریان» جینتس زیلبالودیس هم به بخش نوعی نگاه افزوده شده‌اند.

در کنار هم زیر نور سینما | غافلگیری‌های کن ۷۷ برای سینمادوستان

کد خبر 846628 منبع: مهر برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم جشنواره کن بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد