Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:55:44 GMT

تداوم جنایت صهیونیست‌ها در تهاجم به غزه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۷۳۰۶

تداوم جنایت صهیونیست‌ها در تهاجم به غزه

در ادامه حملات امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه ۱۵ تن نیز زخمی شدند.

ناآرامی در مناطق مرزی غزه با فلسطین اشغالی از جمعه شب، شدت یافته و تبادل آتش میان نظامیان صهیونیست و نیرو‌های مقاومت افزایش یافته است.

نیمه شب گذشته رژیم صهیونیستی چند منطقه نوار غزه را مورد حمله قرار داد. پس از این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطین با ۳۱ موشک شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



'داود شهاب' مسئول اطلاع رسانی 'جنبش جهاد اسلامی' ضمن اعلام آمادگی فلسطینیان برای مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی و جنگ طولانی مدت با رژیم غاصب در صورت تداوم تجاوز از سوی آن، تاکید کرد.

شهاب افزود: زمان حمله بدون پاسخ رژیم اشغالگر به مردم ما، سپری شده است.
وی ادامه داد: مقاومت فلسطین خواستار مقابله نظامی نیست، اما در عین حال هرگز از دادن پاسخ به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی کوتاهی نخواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز یکشنبه تصریح کرد که فلسطینی‌ها در دام فریبکاری واشنگتن و تل‌آویو نمی‌افتند و اگر دشمن تصمیم بگیرد به رفح حمله کند، مقاومت آماده دفاع و مقابله است.

 «موضع واشنگتن درباره حمله به رفح فریبکارانه است. فلسطینی‌ها در دام تقسیم نقش‌ها میان آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نمی‌افتند». این بخشی از گفت‌وگوی اسماعیل هنیه با خبرگزاری آناتولی است.

وی افزود که اگر دشمن بخواهد به رفح حمله کند، «ملت فلسطین پرچم سفید را بالا نخواهد برد و مقاومت آماده دفاع از خود است». 

هنیه در خصوص روند مذاکرات درباره آتش‌بس گفت که رژیم صهیونیستی با آتش‌بس موافق نیست، چیزی که می‌خواهد بازگرداندن اسرایش و از سرگیری جنگ است و این میسر نیست. 

هنیه در ادامه مصاحبه خود به موضوع گسترش دایره جنگ در منطقه پرداخت و رژیم صهیونیستی را عامل این امر دانست و افزود که دامنه مقابله با اسرائیل در منطقه اعم از لبنان، عراق، یمن، سوریه و ایران در حال گسترش است و همه اینها به تداوم تجاوزات، نبرد و جنگ نابودی علیه نور غزه مرتبط است. هرگاه تهاجم به غزه متوقف شود، این جبهه‌ها قطعاً «آرام» خواهند شد.

این در حالی است که بر اساس آخرین جزئیات منتشر شده از مذاکرات آتش‌بسی که اخیرا در قاهره برگزار شد، حماس توافق پیشنهادی آمریکا و مصر را که تنها مطالبات طرف صهیونیستی را شامل می‌شد، رد کرده است.

حماس بار دیگر تاکید کرده که با توافقی که شامل تاریخ دقیق توقف جنگ غزه، بازگشت آوارگان و امدادرسانی به آنها پیش از هر گونه تبادل اسرا نباشد، موافقت نخواهد کرد.
رئیس‌دفتر سیاسی حماس درباره روز پس از جنگ غزه و طرفی که مسؤول اداره نوار غزه خواهد بود، بر این موضوع تاکید کرد که «اداره نوار غزه باید طبق اراده فلسطینی‌ها باشد».

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که مقاومت از هر نیروی عربی یا اسلامی استقبال می‌کند که به مردم ما برای آزادی کمک کند نه این‌که بخواهد از رژیم اشغالگر حمایت کند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند