Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا ایزدی رئیس هیات کوهنوردی استان فارس گفت: تیم دوی کوهستان هیئت کوه نوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس موفق شد در مسابقات قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان مقام سوم انفرادی و همچنین مقام نخست تیمی را در دو بخش آقایان و بانوان از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پنجمین دوره رقابت‌های دوی کوهستان (اسکای رانینگ) به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در تیم ملی اسکای رانینگ به میزبانی استان لرستان و در ارتفاعات شهر خرم آباد مرکز این استان و در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

ایزدی ادامه داد: هدف از برگزاری این رقابت ها، رشد و گسترش پایدار فرهنگ کوهپیمایی و کوهنوردی پاک، ایمن و سریع است.

رئیس هیات کوهنوردی استان فارس گفت: اسکای رانینگ در ایران نوپاست و کشور ما از قابلیت‌های بسیاری برای برگزاری مسابقه‌های این رشته برخوردار است، تمام تلاش این هیات نیز بر گسترش و توسعه هر چه بیشتر این رشته جذاب ورزشی بین ورزشکاران است.

مسئول بخش اسکای رانینگ هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس هم اظهار داشت: با هماهنگی‌های لازم سه تیم از این استان که شامل تیم منتخب هیات استان، باشگاه طبیعت دوست پارسیان و همچنین باشگاه کمپ طلایی فارس در پنجمین دوره از رقابت‌های اسکای رانینک شرکت کردند و با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادند.

سعید زندیان بیان کرد: تیم اسکای رانینگ استان فارس از یک سال پیش به طور مداوم زیر نظر علی مانیزان و محمد هادی اژد‌ها کش، مربیان و استادان مجرب این هیات تمرین و خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کردند.

وی گفت: در این رقابت ها، حسین عابدی و هاجر رضانژاد موفق به کسب مدال برنز شدند و همچنین با توجه به امتیازات کسب شده توسط دیگر ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها، تیم فارس مقام سوم تیمی را در ۲ بخش آقایان و بانوان نیز از آن خود کرد.

زندیان افزود: در این دوره از رقابت‌ها از استان فارس و در بخش آقایان، سجاد اسکندری، روح الله رضایی، حسین نیرومندی
هادی چشم وهام، ولی الله صالحی، حسین زارعی، عظیم ذوالفقاری، حسن عابدی، محمد ده بزرگی، علی لطفی و بهرام پرورش شرکت داشتند.

او گفت: در بخش بانوان نیز، هاجر رضانژاد، فاطمه صفوی، نجمه معارف، آیه بلوکی، مریم جوکار، فاطمه سادات غنیمت و فاطمه باقری پور حقیقی حضور داشتند.

زندیان بیان کرد: همچنین سرپرست تیم اعزامی استان فارس به این رقابت‌ها را داریوش محمد پور بر عهده داشت.

در پنجمین دوره رقابت‌های اسکای رانینگ قهرمانی کشور، حمیدرضا ایزدی رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس به عنوان رئیس هیات داوری مسابقه‌ها و آیگین امیریان نیز به عنوان داور رده بند شرکت داشتند.
انتهای پیام/ر

قهرمانی دوندگان کوهستان فارس در مسابقات کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دو و میدانی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز بیش از ۴ هزار کاراته‌کا از استان‌های کشور در دو بخش دختران و پسران میهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان هستند.

وی افزود: یک هم‌افزایی خوبی میان مدیریت ارشد، دستگاه ورزش و هیئت کاراته استان همدان و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و این موضوع موجب شده این استان مقصد نخست میزبانی‌های فدراسیون کاراته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تمام شرکت‌کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل دارند، ادامه داد: تیم‌های ملی سال ۱۴۰۳ در چندین و چند رویداد ملی و بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات یکی از مهم‌ترین انتخابی‌های تیم ملی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: سال بسیار پرترافیکی را در کاراته پیش رو داریم که می‌توان به مسابقات قهرمانی آسیا در تمام رده‌های پایه در فیلیپین، مسابقات بزرگسالان در هانگژو چین و مسابقات قهرمانی تیم‌های جهان در رده‌های پایه در ایتالیا و بزرگسالان در اسپانیا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت میزبانی بسیار بالایی دارد، تبیین کرد: استان همدان در بخش ورزشکاران، داوران و مربیان طرفیت بسیار بالایی دارد و گاهی یک شهرستان همدان اندازه یکی از استان‌های کشور کاراته‌کا و قهرمان پرورش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کاراته افزود: با توجه به آب و هوای همدان، این استان می‌تواند میزبان اردو‌های تیم ملی و مسابقات داخلی و بین‌المللی کاراته کشور باشد.

به گزارش آنا، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان پسران از ۲۵ فروردین آغاز و مدت ۶ روز پیگیری می‌شود.

همچنین در بخش دختران از اول تا ۶ اردیبهشت به میزبانی مجتمع ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته