Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری خارگ اظهار کرد: مدیران جزیره خارگ به صورت جهادی در تمامی عرصه‌ها فعالیت فراوان داشته‌اند و خواسته ما هم از روز اول از مدیران دستگاه‌های اجرایی چیزی جز این نبوده است.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به اینکه اکثر مشکلات اهالی شریف این جزیره خارگ حل شده است خاطرنشان کرد: به منظور رفع اکثر مشکلات دیگر در جزیره خارگ پروژ‌های عمرانی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقرار درمانگاه تامین اجتماعی خواسته به حق اهالی شریف جزیره خارگ است و به صورت ویژه این موضوع را پیگیری کردیم و فراتر از استان هم این موضوع پیگیری شده است، ولی این خواسته هنوز به انجام نرسیده است.

رضایی بیان کرد: خدمات خوبی از سوی تامین اجتماعی جزیره خارگ در حوزه اعزام‌ها صورت گرفته است و موضوع درمانگاه تامین اجتماعی جزیره خارگ به روز و جدی از سوی اهالی شریف خارگ پیگیری می‌شود.

رفع مشکلات آب و برق

وی تصریح کرد: برای استقرار نیروگاه‌های برق در جزیره خارگ فشار بسیار بالایی بر دوش ما بود و فرصت نداشتیم وقتی را در حوزه برق از دست بدهیم، خدا را شاکر هستیم که نیروگاه ۳ مگاواتی جزیره در مدار است و نیروگاه ۱۵ مگاواتی جزیره خارگ انشالله در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ گفت: در حوزه تامین آب جزیره خارگ شرکت پایانه‌های نفتی ایران تامین آب بسیار خوبی انجام داده است و الحمدالله در جزیره خارگ مشکل بی‌آبی نداریم، ما مطمئنا به دنبال راه‌اندازی و بکارگیری مجدد آب‌شیرین‌کن‌های موجود در جزیره خارگ هستیم.

وی ادامه داد: ارتباط مستمر دولت با اهالی شریف خارگ یکی از وظایف و اهداف بنده در بخشداری ویژه خارگ بود، ما در بخشداری جزیره خارگ برای ارتباط با مردم روز و ساعت تعیین نکردیم. چراکه وظیفه ما مردم‌داری است.

بخشدار ویژه خارگ اضافه کرد: انبار اذوقه خواسته به حق اهالی و نیاز اصلی جزیره است که از شهرداری خواسته‌ای داریم که باید به زودی این پروژه با همکاری استان راه اندازی شود.

نوسازی مدارس جزیره خارگ

وی با اشاره به تسریع در راه اندازی پروژه سالن مسافری بوشهر گفت: به‌صورت روزانه و با دقت امور فنی و عمرانی این پایانه را رصد می‌کنیم و خبر‌های بسیار خوبی در هفته جاری برای اهالی شریف خارگ در این حوزه داریم و مشکل دیرینه این اهالی در بحث سالن مسافری و داشتن اسکله پشتیبان حل خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: موضوع بازسازی و نوسازی مدارس جزیره خارگ باید بصورت جدی پیگیری و رفع شود، مکاتبات فراوانی در این حوزه صورت گرفته است، خارگ دارای شرایط خاصی است.

وی تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی درمانی در جزیره خارگ باید تسریع یابد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

دیگر خبرها

  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت