Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال اوسترشوند در هفته چهاردهم لیگ سوئد به مصاف مالمو رفت و با گلزنی سامان قدوس در قیقه ۷۲، این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال اوسترشوند با گلزنی سامان قدوس با نتیجه یک بر یک مقابل مالمو به تساوی رسید.

تیم فوتبال اوسترشوند در هفته چهاردهم لیگ برتر سوئد، به مصاف تیم فوتبال مالمو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال مالمو، در دقیقه ۳۳ موفق شد با گلزنی مارکوس روسنبرگ با نتیجه یک بر صفر به رختکن برگرد.

این دیدار تا دقیقه ۷۰، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال مالمو بود که سامان قدوس بازیکن ملی پوش ایرانی تیم فوتبال اوسترشوند با یک ضربه ایستگاهی، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

دیدار میان دو تیم اوسترشوند و مالمو با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مالمو اوسترشوند اوسترشوند لیگ برتر سوئد مالمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در یک بازی سخت و نفس‌گیر با تیم دریا کاسپین بابل توانست با نتیجه ۴ بر ۳ حریف سخت‌کوش خود را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، هفته بیست‌وهشتم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته خیبر خرم‌آباد رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال دریا کاسپین بابل بود و در یک بازی سخت و نفس‌گیر توانست با نتیجه ۴ بر ۳ حریف سخت‌کوش خود را شکست دهد.

شاگردان مهاجری با این برد ۶۴ امتیازی شدند تا هم‌چنان به پیشتازی خود در صدر جدول ادامه دهند.

گل‌های تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در این بازی توسط فرید امیری در دقیقه ۵۸، حسین شهابی دقیقه ۶۸، حسین ابرقویی در دقیقه ۷۷ و مهرداد قنبری در دقیقه ۳+۹۰ (پنالتی) به ثمر رسیدند.

گل‌های تیم فوتبال دریا بابل کاسپین نیز توسط حسین ابرقویی (گل به خودی) دقیقه ۱+۴۵، مهدی مؤمنی در دقیقه ۷۰ و سینا قنبرپور در دقیقه ۸۸ به ثمر رسیدند.

امروز در دیگر بازی‌های حساس این هفته تیم رده دومی چادرملو اردکان برابر نفت و گاز گچساران قرار گرفت که این بازی تا دقایق پایانی به نتیجه تساوی بدون گل در جریان است، بازی فجر سپاسی رده سومی نیز برابر مهمان خود استقلال آبی‌پوش ملاثانی به تعویق افتاد.

کد خبر 746720

دیگر خبرها

  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر