Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بلژیک پس از شکست دادن تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد به مقام سومی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرستاره ترین تیم ملی بلژیک در ادوار اخیر موفق شد در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ به مقام سوم دست یابد.

تیم ملی بلژیک با خیل ستاره های خود جام را فوق العاده آغاز کرد و با برتری در هر ۳ دیدار مرحله گروهی مقتدرانه راهی دور بعدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ادامه مسیر اگرچه ژاپن آنها را در آستانه حذف قرار داد، اما در نهایت تیم روبرتو مارتینز سامورایی ها را نیز از پیش رو برداشت تا به مصاف سلسائوی مدعی برود.

اما اوج کار بلژیک در مصاف با برزیل قدرتمند بود که آنها ۱-۲ پرافتخارترین تیم تاریخ جام جهانی را از پیش رو برداشته و راهی نیمه نهایی شدند. اما در این مرحله فرانسه موفق شد با تک گل اومتیتی بلژیک را مغلوب کرده و رویای حضور در فینال را از آنها بگیرد.

امروز نیز تیم ملی بلژیک با ارائه یک نمایش خوب و برتری ۰-۲ مقابل انگلیس، به رتبه سوم جهان دست یافت تا این نسل پرستاره، ثبت کننده بهترین نتایج تاریخ بلژیک در جام جهانی لقب گیرد.

بلژیک بعد از لهستان ۱۹۷۴، ایتالیای ۱۹۹۰ و هلند ۲۰۱۰، چهارمین تیم تاریخ جام جهانی بود که علیرغم کسب ۶ پیروزی قهرمان نشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی روسیه ادن هازارد تیم ملی فوتبال انگلیس جام جهانی روسیه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید جام جهانی لیگ برتر تیم ملی بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران رونالدو تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی کارلوس کی روش اینفوگرافی جام جهانی 2018 باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد