Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@20:48:21 GMT

گلایه های آزاده نامداری: این حق ما نبود! /عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۸۳۷۰

گلایه های آزاده نامداری: این حق ما نبود! /عکس

آزاده نامداری نوشت: مادهه‌ی شصتی‌ها در هر سختی واندوهی بودیم بالارفتیم پایین آمدیم، اما صاحب عقیده بودیم، نه این حق ما نبود. آفتاب‌‌نیوز : آزاده نامداری نوشت: مادهه‌ی شصتی‌ها در هر سختی واندوهی بودیم بالارفتیم پایین آمدیم، اما صاحب عقیده بودیم، نه این حق ما نبود.

وقتی به پست‌های قبلی دیگران و خودم نگاه میکنم، پربود ازغذا‌های رنگی، ساده، اما باسلیقه، سفر حتی تاهمین طالقان، لحظه‌های خوش حتی در حد خوردن چایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.، اماالان پست‌ها مدتی است پراست ازاعتراض، ناله، یأس، فریاد یاشاید مثل من بهت.

ترجیح میدهم نگاه کنم و دردلم افسوس بخورم، من آدم پرشوری بودم به عنوان یک شهروند نظرم رامیدادم همیشه، سکوت مرام من نبود، اما این روز‌ها دوستانی که دم از تحمل عقیده‌ی مخالف میزنند، ومنتظر ایران آباد وآزادند خشمگین به صفحه‌ها حمله میکنند، توهین میکنند، قضاوت میکنند، ومن مانده ام که چطور قرار است ازسرزمینی پرازامنیت وصلح حرف بزنیم وقتی در کوچکترین مسائل زندگی هم دخالت میکنیم، از روی ظاهر قضاوت میکنیم وهم رامی رنجانیم، قبول دلگیریم، اما ازهم؟ این همه علیه هم مصاحبه کردن، این همه پاسخ دادن به همه بابت جزئی‌ترین مسائل زندگیمان؟ میدانید چقدر آدم تقلبی لباس موجه پوشیده و دم از حقیقت میزند؟ میدانید. ماکجا ایستاده ایم؟ کجا می رویم؟ به موج سواران این آب گل الود اندیشیده اید.

گویی باید صبر کرد، کتاب خواند، دعاکرد، ساکت بود ودلمان را به کودکانی خوش کنیم که در دل از آینده آن‌ها بی خبریم.

نه، این حق ما نبود. مادهه‌ی شصتی‌ها در هر سختی واندوهی بودیم بالارفتیم پایین آمدیم، اما صاحب عقیده بودیم، نه این حق ما نبود...
کد خبر: ۵۳۳۸۱۴ تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ تعداد نظرات: ۷ نظر

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها

فروشگاه هایپر تخصصی سرای ایرانی به منظور حمایت از کالای ایرانی، صرفه جویی در زمان و تسهیل در امر خرید برای مشتریان، با ارائه کالا‌هایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی مناسب فعالیت می کند.

سرای ایرانی طرحی تحت عنوان فروش اقساطی کامیونت و کشنده با نام سرای خودرو ایجاد کرد تا خودرو‌های با کیفیت و با قیمت‌های مناسب به فروش برساند. 

اما به گفته شهروندخبرنگار ما کامیونت هایی که  از بهمن ماه سال گذشته تحویل داده شده است تاکنون پلاک گذاری نشده است و پیگیری های متقاضیان نتیجه ای نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به آن شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام من از آذر ماه ۱۴۰۲ کامیونت از سرای ایرانی ثبت نام کردم و بهمن ماه تحویل گرفتم. ۶ قسط آن هم از جیب پرداخت کردم. هیچ کس جواب گوی ما نیست که چرا پلاک نمی‌شود. پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!