Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریفی بعدازظهر شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی ۲۱ خدمت به اعضای خود ارائه می کند که درمان ویترین این خدمات بوده و اگر نگاه آینده نگری در مردم صورت گیرد می تواند اعضای این سازمان افزایش یابند.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در گناباد داریم که شامل گروه های مشاغل آزاد، رانندگان، بافندگان و بیمه شده اجباری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه گناباد تصریح کرد: درحال حاضر تعداد ۴ هزار نفر مستمری ماهیانه از این اداره دریافت می کنند که ۱۰ درصد نیز افزایش داشته و ۶۴ هزار نفر نیز در گناباد و بجستان از خدمات متنوع تامین اجتماعی بهره مند می شوند که در حدود ۵۰ درصد جمعیت است.
شریفی خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای بهبود وضعیت کاری و در راستای اقتصاد مقاومتی طرح روان سازی مراحل اداری، بخشودگی جرائم و خرید دیم کارفرمایان صورت گرفته و برای بهبود کار تمامی پرونده های این اداره تا پایان سال الکترونیکی خواهد شد.
وی با اشاره به برخی مشکلات کارفرمایان به دلیل کمبود اطلاعات اظهار داشت: با تمامی اتحادیه ها و گروه هایی که با ما در ارتباط هستند برنامه ریزی کلاس اموزشی صورت گرفته تا با کسب اطلاعات درست در روند کار برای آنها مشکلی ایجاد نشود.
رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه گناباد عنوان کرد: تاکنون دو هزار و ۴۰۰ نفر کارگرساختمانی را تحت پوشش قرارداده ای و سهمیه نیمه دوم سال ۹۶ ما نیز ۵۵۰ نفر بوده که تاکنون ۳۰۰ نفر قرارداد بسته شده است.
شریفی گفت: در سال گذشته مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غرامت کوتاه مدت و ۷۰۰ میلیون تومان غرامت دستمزد و یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان بیمه بیکاری پرداخت شده است.
وی افزود: در طول سال گذشته ۵۴ میلیارد ت.مان حقوق پرداخت کرده ایم و در سه ماه ابتدایی سال نیز بیش از ۱۴ میلیارد تومان پرداخت مستمری صورت گرفته است.
رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه گناباد در خصوص بدهی کارگاه به این سازمان خاطرنشان کرد: کارگاه ها می توانند با مراجعه به این اداره از طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند که پیش بینی می کنیم در حدود ۸۰۰ میلیون تومان از این جرائم بخشیده شود و مابقی را نیز برای کارفرمایان تقسط خواهیم کرد.
شریفی خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدایی سال تعداد ۵۰۰ نفر به بیمه شده های ما اضافه شده وتعداد شش هزار و ۵۰۰ دفترچه جدید نیز صادر شده است.
رادیولوژی نیاز پلی کلنیک گناباد است
رئیس پلی کلنیک تامین اجتماعی گناباد نیز در این نشست خبری اظهار کرد: مجموعه درمانی تامین اجتماعی گناباد در اواخر سال ۹۵ تبدیل به پلی کلینک شد و از همین رو به دنبال تامین نیاز های این مرکز هستیم که توانسته ایم در این مدت متخصص را جذب کنیم.
ابوالقاسم صادقپور گفت: در یک سال گذشته بیش از ۹۷ هزار نفر از خدمات مرکز پلی کلنیک تامین اجتماعی گناباد استفاده کرده اند که شامل خدمات تخصصی و غیر تخصصی شده است.
رئیس مرکز پلی کلنیک تامین اجتماعی گناباد با اشاره به برنامه هایی ارتقاء برای این مرکز اظهار داشت: برای ۶۲۱ نفر کمسیون پزشکی موارد خاص برگزار و ۴۰۳ نفر نیز شورای استراحت پزشکی برگزار کرده ایم.
وی با اشاره به سرعت الکترونیکی شدن پرونده ها گفت: به طور متوسط در روز ۱۰۰ برگ دفترچه در این مرکز جدا می شد که این ها برای نگهدای و یا حتی مصرف کاغذ مشکل ساز بود ولی خوشبختانه امروز در مرکز تمامی کارها الکترونیکی انجام می شود و تا پایان سال در دیگر مراکز سطح شهرستان نیز خدمات الکترونیکی ارائه خواهد شد.
رئیس مرکز پلی کلنیک تامین اجتماعی گناباد گفت: خرید دستگاه های رادیولوژی و پاتولوژی صورت گرفته و در حال حاضر نیازمند به یک متخصص رادیولوژی هستیم.
صادقپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این مرکز ۹ پزشک ارائه خدمت می کنند که به یک پزشک اطفال نیاز جدی داریم که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد امیدواریم این مشکل در نیمه دوم سال برطرف شود.

کد خبر 4346799

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی سازمان تامین اجتماعی شبکه بهداشت و درمان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه آتش سوزی مجلس شورای اسلامی حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد

سعید خواجه گفت: ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن و حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر نیز برای واحدهای مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهرستان گناباد ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: از مجموع اشخاصی که برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ۶ هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شدند که تاکنون زمین برای حدود ۶ هزار و ۱۰۰ نفر و ۹۰ درصد این افراد تامین شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد ادامه داد: همچنین از مجموع یک هزار و ۲۰۰ نفر که برای طرح جوانی جمعیت در این شهرستان ثبت نام کردند شرایط ۸۰۰ نفر تایید نهایی و به ۵۰۰ نفر از آنان زمین به صورت رایگان تحویل داده شده است.

با هدف تشویق خانواده ها به فرزندآوری و در راستای طرح جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده، افرادی که تاریخ تولد فرزند سومشان بعد از تاریخ ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰ باشد و قبل این تاریخ برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باشند قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰ متر و رایگان به آنان اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گناباد از نظر تامین زمین طرح جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده رتبه نخست را بین شهرستانهای استان خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

خواجه گفت: همچنین حدود ۶۰۰ واحد مسکونی از مسکن مهر سابق با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد تعیین تکلیف و به متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد واگذار شده و ۲۷۶ واحد نیز در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شوند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار