Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سرانجام شیخ محصور، از همان حصر مدیریت کرد تا حکم قائم مقامی حضرتی که پیش از این در شورای مرکزی حزب تصویب شده بود و البته مخالفانی داشت، ثبت نهایی شود و حالا یک سال و اندی مانده به انتخابات مجلس یازدهم، موتور اعتماد ملی قدرتمند تر از نه سال گذشته، روشن شود.

افرادی که مهدی کروبی منصوب کرده چهره‌های استخوان‌دار سیاست ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که حضور یک نفر آنها چه بسا می‌تواند سرنوشت یک حزب را تغییر دهد. جدول زیر خلاصه‌ای از سوابق این افراد است.

پیش از این اعتماد ملی درگیر اختلافات داخلی زیادی بود که انرژی و توان نیروهای این حزب را گرفته بود. ظاهرا اختلافات از زمانی شروع شد که رسول منتجب‌نیا برخی منصوبان مهدی کروبی را تغییر داده بود و همین مسئله باعث نارضایتی جمعی از اعضای حزب شده بود.

از آن زمان سه جناح در حزب شکل گرفت. حامیان منتجب‌نیا مثل اسماعیل دوستی، منتقدان منتجب‌نیا مثل اسماعیل گرامی مقدم (که توسط منتجب‌نیا از سخنگویی عزل شده بود) و جوادی حصار و امینی. جناح سوم نیز نیروهایی بودند که به دنبال یک راه میانه می‌گشتند؛ مثل الیاس حضرتی و رضا نوروززاده.

با این حال تحولات یک سال گذشته به سمتی رفت که جناح میانه قید وحدت صد درصدی را بزند و سرانجام با اکثریت شورای مرکزی، الیاس حضرتی قائم مقام جدید حزب شد و مسیر خود را از مسیر حزبی جدا کرد.



منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین بود که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی پوشان پایان یافت.

آبی‌ها در دقیقه ۲۱ موفق شدند به گل نخست بازی دست پیدا کنند. ارسال خوب جلالی از سمت چپ در محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن نیز ضربه اش را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به مهدی محمدی اندکی تغییر مسیر داد و همین کافی بود تا جعفرپور نتواند واکنش درستی روی این صحنه داشته باشد و توپ وارد دروازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استقلال نیمه دوم را خوب و هجومی آغاز کرد. ارسال تماشایی بلانکو به پشت مدافعان، موقعیت خوبی را برای مهرداد محمدی ایجاد کرد و او پس از ورود به محوطه جریمه، با خطای محمدرضا رضایی سرنگون شد و وحید کاظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. خود محمدی پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرادمند دقیقه ۷۷ بازی توانست با ضربه سر گل سوم استقلال را به ثمر برساند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ادامه بازی، فراز امامعلی بازیکن شمس آذر توانست در دقیقه ۸۳ گل اول این تیم را بزند. فخریان در دقیقه ۸۵ بازی توانست کل دوم را به ثمر برساند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع استقلال به پایان رسید.  

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. شمس آذر نیز با ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین وضعیت جدول لیگ برتر در پایان هفته 24
  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته ۲۴
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد