Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌گو با رادیو ورزش در مورد شرایط حاکم بر فوتبال ایران بعد از عملکرد خوب تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: نتایج تیم ملی باعث شده است که جوانان فوتبال ایران به خودباوری خوبی برسند. قطعاً ما جواب مثبتی از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی گرفتیم و از حالا باید دنبال این باشیم که تعامل خیلی خوبی بین باشگاه‌ها و تیم ملی ایجاد شود تا بتوانیم جایگاه فوتبال‌مان را بالاتر ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد فعالیت پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات و شرایط سختی که این تیم با آن مواجه بود، یادآور شد: باشگاه پرسپولیس به صورت امانت از سوی وزارت ورزش و هواداران در اختیار من و هیئت مدیره باشگاه قرار گرفته است و ما سعی کردیم بهترین اقدامات را در باشگاه انجام دهیم. در اینجا جا دارد از اعضای هیئت مدیره باشگاه هم تشکر کنم که در شرایطی سخت، تصمیماتی مناسب را اتخاذ کردند. واقعاً ما در شرایطی بسیار سخت باشگاه را تحویل گرفتیم، اما ننشستیم تا پنجره نقل‌وانتقالات باز شود، بلکه تلاش کردیم پنجره را باز کنیم که نشد. در کنار آن سعی کردیم بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کنیم که خدا را شکر ۹۸ درصد خواسته‌های او را برآورده کردیم و دو درصد آن هم ان‌شا‌ءالله با تمدید قرارداد وحید امیری و ماندن بیرانوند حل خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و مهدی ترابی را به خدمت گرفته‌ایم که البته آن‌ها از نیم‌فصل دوم می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند. با وحید امیری هم فردا نشستی خواهیم داشت تا ا‌ن‌شاءالله او هم در تیم بماند. امیری در صحبت‌های تلفنی که با من داشت از پیشنهادات خوب خارجی‌اش حرف زد. همین طور بیرانوند که او هم پیشنهادات خارجی خیلی خوبی دارد، اما خوشبختانه هر دو بازیکن شرایط حساس پرسپولیس را درک کرده و اولویت‌شان ماندن در تیم است. البته اجازه دهید تا فردا بعد از جلسه‌ای که با امیری خواهیم داشت در مورد آینده او صحبت کنم.

گرشاسبی در مورد نتیجه مذاکراتش با بیرانوند و تیم سروش رفیعی در نیم‌فصل اول نیز گفت: به بیرانوند گفتیم که با توجه به شرایط حساس تیم بهتر است تا نیم‌فصل در پرسپولیس بماند و بعد از اینکه پنجره نقل‌وانتقالات باز شد کمک می‌کنیم تا به یک تیم خارجی خوب برود. سروش هم فردا با برانکو جلسه خواهد داشت تا مشخص شود نیم‌فصل را در کدام تیم بازی خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران جام جهانی روسیه تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش هیئت مدیره شکر بازی پرسپولیس گرشاسبی سرپرست پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

کد خبر 846480 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید