Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@01:32:35 GMT

آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در دهدشت + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۹۲۹۹

سجاد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این آتش‌سوزی در خیابان امام خمینی جنوبی اتفاق افتاده بود، خاطرنشان کرد: به دلیل راکد ماندن ایستگاه ۲ آتش‌نشانی در این منطقه، ما از ایستگاه شماره ۱ در کمتر از ۳ دقیقه خود را به محل آتش‌سوزی رساندیم اما متاسفانه یک نفر به نام یحیی فروغی در این خانه جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر ایستگاه شماره ۲ فعال بود شاید این فرد زنده می‌ماند، تصریح کرد: تاکنون چندین مرتبه خواستار فعال‌شدن این ایستگاه از شهرداری و شورا شده‌ایم اما مسئولان گوششان بدهکار نیست.

کاظمی نداشتن نیرو را باعث غیرفعال‌شدن ایستگاه شماره ۲ دهدشت عنوان کرد.

وی علت این آتش‌سوزی را اتصالات فنی در برق عنوان و خاطرنشان کرد: شخص فوت‌شده به دلیل خفگی جان خود را از دست داد.

کاظمی با اشاره به مشکلات آتش‌نشانی شماره ۱ دهدشت و با بیان اینکه هیچ نیروی جوان و دوره‌دیده‌ای در آتش‌نشانی دهدشت وجود ندارد، گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی، برخی اوقات آتش‌نشانان خودشان به جای راننده، ماشین آتش‌نشانی را می‌رانند و نیروهایی که از طریق آزمون برای ‌آتش‌نشانی در نظر گرفته شده‌اند، الان در شهرداری مشغول کار هستند.

وی آتش‌نشانی دهدشت را فاقد هرگونه امکانات اولیه خواند و اظهار کرد: علی‌رغم چندین بار رسانه‌ای‌شدن مشکلات آتش‌نشانی دهدشت اما متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای این آتش‌نشانی صورت نگرفته و به جای اینکه یک ایستگاه دیگر به ۲ ایستگاه آتش‌نشانی اضافه کنند، یکی از همین ۲ ایستگاه را هم تعطیل کردند.

وی نداشتن جایگاه آبگیر مناسب برای آبگیری را از مهم‌ترین مشکلات آتش‌نشانی دهدشت عنوان کرد و با توجه به داشتن ۲۲۰ نیرو در بدنه شهرداری، خواستار اختصاص دادن حداقل ۲۰ نفر از این نیروها در بدنه آتش‌نشانی شد.

کاظمی با توجه به چنین اتفاقات ناگواری در سطح شهرستان خواستار فعال‌شدن ایستگاه شماره ۲ از مسئولان شد.

انتهای پیام

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمانی در­خیابان حسینی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دوازده واحدی اتفاق افتاده و این منزل مسکونی کاملا شعله ور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در داخل این واحد ۷۰ متری، مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات، ­دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه، حشره کش و وسایل این چنینی که قابلیت انفجار و اشتعال دارند، وجود داشت.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در محل در داخل این منزل یک نفر حضور داشت و دو انفجار کوچک هم در منزل اتفاق افتاده بود.

این مقام مسئول گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان درب واحد باز شده بود و منزل کاملا شعله ور بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان حین عملیات با وضعیت سوخته یک مرد حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تخلیه دود، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد