Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلیمانی دشتکی در پنجاه و ششمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: ما در بحث برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی هم رشد کمی و هم کیفی داشته ایم و در سال ۹۷ نیز در همین ۴ ماه بیش از ۱۳ جلسه برگزار کرده ایم و با دعوت از تولیدکنندگان و مدیران کارگاه های صنعتی نسبت به بررسی وضعیت واحدهای تولیدی نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان این که پروژه هایی که به ستاد اقتصاد مقاومتی دعوت می شود در جلسه کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرد، ادامه داد: کارگاه هایی که به این جلسات دعوت می شوند یا راکد بوده اند و یا در حال ساخت و ساز فیزیکی هستند و یا به علت مشکلات اقتصادی غیر فعال شده اند که با طرح در جلسه ستاد اقتصاد مقاومت نماینده واحد صنعتی رو در رو در مقابل مدیر دستگاه اجرایی و مدیرعامل بانک ها نسبت به طرح مسائل و مشکلات و رفع آنها تصمیماتی اتخاذ می شود.

وی با اشاره به راهکارها و ابتکارات استان های دیگر در زمینه جذب سرمایه گذاران و اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زایی، تصریح کرد: یکی از این ابتکارات ارائه پروانه بدون نام است که می تواند در جذب سرمایه گذاران بسیار موثر باشد.

سلیمانی دشتکی در خصوص جذب اسناد خزانه توسط دستگاه ها ادامه داد: در سطح استان جذب اوراق اسناد خزانه خوب بوده است ولی دستگاه هایی هستند که هنوز نتوانسته اند این اعتبارات را جذب کنند که هر چه سریعتر باید جایگزین شوند.

کد خبر 4346820

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار ایلام اقتصاد مقاومتی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی آتش سوزی یاسوج اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد