Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@15:37:45 GMT

جزئیاتی از حکم ناظم مدرسه غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۹۷۹۳

ناظم متخلف مدرسه پسرانه غرب تهران با رأی قاضی شعبه 1091 دادگاه ارشاد به 10 سال حبس و 80 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش روزنامه ایران، صبح دیروز حکم این متهم از سوی قاضی دادگاه ارشاد صادر شد. پدر یکی از دانش‌آموزان در این‌باره گفت: هنوز رأی به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده است اما به‌طور شفاهی حکم را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا شاکی‌های پرونده به این حکم اعتراضی خواهند داشت یا خیر، تصریح کرد: بعید می‌دانم که شاکیان پرونده اعتراضی به حکم صادره داشته باشند اما مطمئن هستم که اگر تعداد شاکیان کمتر نمی‌شد و برخی از والدین از ادامه پیگیری پرونده منصرف نمی‌شدند قطعاً حکم سنگین‌تری در انتظار متهم بود.

این شاکی همچنین از درخواست رسیدگی به تخلفات مدیر و مسئولان مدرسه خبر داد و گفت: محکومیت این متهم یکی از خواسته‌های شاکی‌ها بود و ما از دستگاه قضایی انتظار داریم همانند پرونده این متهم که با بردباری ما را یاری کردند، به پرونده مؤسسان مدرسه غیرانتفاعی مورد نظر هم رسیدگی کنند چراکه فقط فرزندان ما در این مدرسه نبوده‌اند و بعد از آنها هم دانش‌آموزان دیگری ممکن است به این مدرسه بیایند و اگر دستگاه قضایی مجازات مناسب را برای مؤسسان مدرسه در نظر گیرد درس عبرتی خواهد شد برای سایر افرادی که ممکن است روزی به دانش‌آموزان این مملکت آسیب بزنند.

هفتم خرداد امسال بود که خبری در رابطه با آزار و اذیت شماری از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه منتشر شد. والدین دانش‌آموزان هم در همان ابتدا با طرح شکایت به دنبال برخورد قاطع با ناظم و مؤسسان مدرسه بودند. پس از آن بود که رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه دستور رسیدگی پرونده در اسرع وقت و اجرای حدود الهی را در رابطه با متهمان صادر کردند. در ادامه هم رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به رئیس‌کل دادگستری استان تهران دستور رسیدگی فوری به پرونده را داد. بلافاصله متهم از سوی پلیس دستگیر و به دادسرا تحویل شد تا تحقیقات از او آغاز شود. بالاخره پس از تحقیقات و معاینات پزشکی قانونی مراتب به دادسرا اعلام و در نهایت صبح دیروز حکم متهم صادر شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ناظم متخلف صدور حکم آزار دانش آموزان شکایت والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان

ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از امروز آغاز می‌شود، گفت: خانواده‌ها برای ثبت‌نام به دو روش الکترونیک و حضوری اقدام کنند.

حسین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برای پیش ثبت‌نام الکترونیک والدین باید به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir یا my.gov.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در استان زنجان ۱۱۰۰ مدرسه ابتدایی آماده ثبت‌نام از دانش‌آموزان هستند و حدود ۱۹ هزار و ۱۰۰ کلاس اولی امسال وارد مدرسه خواهند شد که آمارها کاهش تعداد دانش‌آموزان در این مقطع نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به وضعیت نیروهای آموزشی در مقطع ابتدایی در استان، گفت: در حال حاضر با کمبود حدود ۶۰۰ معلم در مقطع ابنتدایی مواجه هستیم که با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده امیدواریم این مشکل برطرف شود.

قاسمی به موضوع ثبت‌نام در محدوده سکونت دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و افزود: براساس تاکیدات، والدین فرزندان خود را در مدارسی که در محدوده سکونت خود قرار دارند باید ثبت‌نام کنند، اما اگر فردی مایل به ثبت‌نام در مدرسه خاصی است باید منتظر بماند تا ظرفیت ثبت‌نام‌ها مشخص شود و در صورت خالی بودن فضا امکان ثبت‌نام در مدارس دیگر وجود دارد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان  تاکید کرد: سعی بر توزیع متوازن امکانات و کادر مجرب در مدارس استان را داریم و تقریبا تفاوت چندانی در رابطه با آموزش در مقطع ابتدایی وجود ندارد و والدین نگران این موضوع نباشند.

او به مدارس غیردولتی فعال در مقطع ابتدایی نیز اشاره کرد و یادآور شد:‌۷۰ مدرسه ابتدایی غیردولتی در استان دایر است که ۶۱۸ کلاس را شامل می‌شود و ۴۵۸۰ کلاس در مدارس دولتی واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌ کردن سند تحول بنیادین از مدرسه است
  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • اعلام ختم رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو/ تتلو: اشتباهم را می‌پذیرم + عکس
  • ختم رسیدگی به پرونده تتلو با یک اشتباه کردم ساده | آموزش مناسبی ندیدم!
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود