Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این برنامه ها با نگاه تربیتی برای دانش آموزان البرزبرنامه ریزی و تدوین شده است، زیرا باور داریم اینگونه برنامه ها در کاهش آسیب های اجتماعی در استان نقش موثری دارد.
وی با اشاره به اینکه خانواده ها، متولی اصلی برنامه های اوقات فراغت برای فرزندانشان هستند، اظهارداشت: دستگاه های فرهنگی باید در کنار خانواده باشند تا بستر مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان و حتی در طول سال برای دانش آموزان فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از فصل تابستان به عنوان فصل بهار تشکیلاتی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی یاد کرد و خاطرنشان شد: برنامه های ویژه ای که در فصل تابستان برای دانش آموزان اجرا می شود تا پایان سال همچنان ادامه دارد.
سلیمی تعداد پایگاه های تابستانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در البرز را 20 پایگاه ذکر کرد و یادآورشد: در این مراکز 3 هزار دانش آموز زیر پوشش برنامه های غنی سازی اوقات فراغت از جمله طرح مهارتی – حرفه ای دانش آموز آچار به دست و کدبانو قرار گرفته اند.
وی بیان داشت: مسئولیت انتقال پیام های آموزشی، تربیتی و مهارتی به دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی البرز را 100 مربی مجرب، متعهد و وولایتی بر عهده دارند.
وی درادامه به برگزاری اردوی تشکیلاتی طلایه داران فردا پرداخت و تصریح کرد: این اردو در قالب برنامه های تشکیلاتی، آموزشی و تفریحی برای دانش آموزان عضو اتحادیه دانش آموزی در البرز پیش بینی شده است.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی البرز به خدمات اجتماعی در فصل تابستان درقالب اردوهای جهادی اشاره واضافه کرد: این اردو برای دانش آموزان متوسطه دوره دوم است که محور اصلی اردوهای جهادی امسال در مناطق محروم، حاشیه شهرها و استان های همجوار به ویژه استان کرمانشاه و سرپل ذهاب است.
سلیمی با بیان اینکه این دوره ها به صورت آموزش های حضوری و غیر حضوری 300 تا 400 ساعته است، گفت: از سوی سازمان فنی حرفه ای برای دانش آموزانی که مهارت می بینند، گواهینامه صادر می شود و همچنین برای این دانش آموزان تسهیلات اشتغال نیز پیش بینی شده است.
وی در ادامه به پیش بینی هفته ورزشی در ایام تابستان برای دانش آموزان انجمن های اسلامی پرداخت که متناسب با شرایط هر منطقه در استان برگزار می شود.
وی کوه نوردی و کویر نوردی را از جمله برنامه های محوری ورزش برای دانش آموزان شرکت کننده در پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در البرز بیان کرد.
این مسئول از فعالیت های قرآنی ، ویژه برنامه دختر ماه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) ، توزیع بسته های علمی، طرح کندوی کتاب و نشست های نقد و بررسی و کتابخوانی را از دیگر یرنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در البرز برشمرد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد که حدود 7 هزار نفر آن عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در این استان هستند.
2819/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی تعطیلات حضرت معصومه دانش آموز دانش آموزان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی امروز ۱۹ اردیبهشت 1403 با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

این جشنواره در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، کتابخانه و مرکز اسناد دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌ کردن سند تحول بنیادین از مدرسه است
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد