Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان عباس‌آباد ازتصویب ۱۲ محرک برای اجرا و توسعه طرح های استان در این ستاد خبر داد و گفت : یکی از محورهای تاکید شده در این نشست، جذب به موقع تسهیلات مربوط به توسعه و اشتغال روستایی بوده که همه مسوولان دستگاههای اجرایی باید برای تحقق این هدف مهم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خیریانپور همچنین از تاسیس شرکت های مشاوره‌ای برای ارایه خدمات بهتر و فعالیت فارغ‌التحصیلان مرتبط با این رشته در استان خبر داد و افزود : به منظور تسریع در مشکلات موجود در حوزه تولید و اشتغال، به مدیران کل تاکید شد تا تفویض اختیار به مدیران شهرستانی دهند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان عباس‌آباد از ظرفیت‌ها و توانمندی های بالایی در زمینه تولید گل وگیاه، مرکبات، کیوی، محصولات کشاورزی و شیلاتی برخوردار است تصریح کرد، باید از این ظرفیت ها برای رونق اشتغال و تولید بهره گرفت.

حسن خیریانپور از جمله تصمیمات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را، راه‌اندازی سایت تولید کیوی در روستای شجاع محله بخش مرکزی شهرستان عباس آبادبرای بهینه سازی نهاده های کشاورزی، ساماندهی گلخانه ها، کاهش استعلامات، صدور سند مالکیت برای کارافرینان، ساماندهی محصولات مرکبات با تغییر ارقام و بررسی مشکلات مربوط به امور منابع آب اعلام کرد.

در این نشست روسای سازمان های جهادکشاورزی، برنامه و بودجه، نظام مهندسی کشاورزی و نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان عباس‌آباد درباره ، پروژه های نیمه تمام، اعتبارات، استفاده از ظرفیت ها و طرح های سخنانی اییراد کردند .

ضمناً از پروژه های اقتصادی در شهر های عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد بازدید به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی عباس آباد مازندران روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح