Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@07:47:28 GMT

بازگشت تیم المپیاد ریاضی با دست پر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۰۴۶۵

تیم المپیاد ریاضی دانش‌ آموزان ایرانی با کسب پنج نشان رنگارنگ به کشور بازگشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم المپیاد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی در پنجاه و نهمین المپیاد جهانی ریاضی در رومانی یک نشان طلا، 3 نقره، یک برنز و یک دیپلم افتخار به دست آوردند. در این مسابقات محمد شریفی کیاسری نشان طلا، عرفان معینی، احمد رمضان پور و محمد شاه وردی نشان نقره، محمدامین شریفی نشان برنز و ابوالفضل شیرمحله ئی به دیپلم افتخار دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مسابقات از دوازدهم تیر با حضور 107 کشور در رومانی برگزار شد.  همچنین، بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی، از امروز در تهران آغاز می شود.  در این المپیاد که تا 31 تیر ادامه دارد تیم های دانش آموزی از 60 کشور جهان رقابت خواهند کرد.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بازگشت تیم المپیاد ریاضی مدال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم امروز با شرکت ۱۵۶ شرکت کننده گیلانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد که ۹۸ نفر از شرکت کنندگان زن و ۵۸ نفر مرد بودند.

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی افزود: سوالات این آزمون در سطح ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: به افرادی که امتیاز قبولی را در این آزمون کسب کنند، بر اساس رتبه بندی و حفظ جز‌ها، مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد