Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار کردستان از مديران استان خواست ظرف مدت يک هفته با تامين زيرساخت ها، مقدمات کلنگ زنى دو پروژه زنجيره فولاد و پتروشيمى بعثت توسط وزير صنعت معدن تجارت را فراهم کنند.
به گزارش پايگاه اطلاع رسانى وزارت کشور؛ بهمن مرادنيا در جلسه اى با حضور مديران ذيربط و مديرعامل شرکت صنايع فولاد کردستان با اشاره به سفر هفته آينده وزير صنعت معدن تجارت به کردستان تاکيد کرد: بايد با تمام توان تلاش کنيم ظرف مدت يک هفته همه موانع را برطرف کنيم زمين مورد نظر در شهرستان هاى قروه و بيجار با همکارى فرمانداران تملک شود، همزمان مطالعات زيست محيطى انجام گيرد و مجوزهاى لازم نيز صادر گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وى خاطرنشان کرد: پروژه هاى زنجيره فولاد و پتروشيمى در بحث اشتغالزايى و همچنين استفاده از ظرفيت هاى استان که تا کنون خام فروشى مى شد، اهميت بسيارى دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی دور دوم هیأت دولت در شهرستان میامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از زارع پور صبح پنجشنبه ساعت ۹ در ورودی شهر میامی برگزار می‌شود، افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان میامی نخستین برنامه سفر وزیر ارتباطات در شهرستان میامی است.

فرماندار میامی با بیان اینکه افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت از برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم به شهرستان است، گفت: کلنگ زنی فیبر نوری میامی نیز با حضور وزیر ارتباطات انجام می‌شود.

آشوری از دیدار وزیر ارتباطات و وزیر معین سفر استانی دوم هیأت دولت به استان سمنان با نخبگان، موثران و فعالان حوزه‌های مختلف شهرستان میامی خبر داد و گفت: شورای اداری شهرستان میامی نیز با حضور زارع پور برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برای بهره گیری بهتر از فرصت سفر استانی هیأت دولت، مشکلات و مطالبات شهرستان در طی نشست‌هایی با مدیران احصا و دسته بندی شده است.

کد خبر 6081530

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • زمینه تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل قم فراهم شده است
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان‌غربی فراهم شد
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • نیروهای مسلح به دشمن تفهیم کرد که جواب یک موشک ده‌ها موشک است