Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@20:08:39 GMT

منتظرالمهدی از معاونت اجتماعی ناجا رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۰۵۸۹

منتظرالمهدی از معاونت اجتماعی ناجا رفت

به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در آیین تکریم و معارفه تعدادی از معاونان و فرماندهان نیروی انتظامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم، شهیدان مرزبانی و عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: یاد کنم از کسانی که هستی امروز ما از هست آنان است، مردان مردی که روزگارانی با آنان همسفر و هم‌نفس بودیم؛ ابدان مطهرشان آماج گلوله‌های دشمن قرار گرفت و تا آخرین نفس و آخرین منزل ایستادند تا امروز بمانیم، ستارگان پرفروغ و بی‌غروبی که در کهکشان‌ها نشانگانی هستند برای ما زمینیان و خاکیان و شاید در زمین گمنام ولی در آسمان‌ها مشهورترین‌ها هستند، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای غیرتمند مدافع حرم و مرزبانی و 13 هزار شهید مظلوم نیروی انتظامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: خدا را شاکر هستم که در سازمانی خدمت می‌کردم که در هر مجلس و محفلی به‌خوبی و نیکی از آن یاد می‌شود.   این مقام مسئول با بیان اینکه امروز از ناجا در هر مجلسی به‌عنوان سازمانی پویا، پرتلاش، پرکار، توانمند و کارآمد یاد می‌شود گفت: همه اذعان به خوبی و پویایی ناجا به‌دلیل اندیشه راهبردی فرمانده ناجا دارند.   منتظرالمهدی با ابراز اینکه "فرمانده ناجا حتماً بر من می‌بخشایند این تمجیدها را" عنوان کرد: شاید این آخرین فرصت من باشد که از پشت تریبون ناجا واقعیت‌هایی را درباره نیروی انتظامی بگویم و البته می‌دانید که نه به‌دنبال کسب موقعیت و جایگاه، شغل و مسئولیت هستم و نه چیز دیگری اما در این پایان مأموریتم درمعاونت اجتماعی باید بگویم فرمانده ناجا دارای ویژگی آینده‌نگری و آینده‌نگاری، پیش‌بینی، پیش‌دستی، پیش‌تازی و پیشگامی و ترسیم موقعیت است و دارای قدرت گفتمان، مجابگری و تغییر اذهان و... می‌باشد.   وی خاطرنشان کرد: در فضای اندیشگی جهان امروز قدرت از آن کسانی است که قدرت مجابگری و عملیات روانی را بلد باشند، بتوانند ذهن‌ها را همراه کنند و اراده خود را بر باور دیگران اعمال کنند. در بیشتر اندیشکده‌ها و دانشکده‌های نظامی و انتظامی جهان امروز قبل از اینکه علوم نظامی و انتظامی را آموزش دهند علوم شناختی و عملیات روانی و مجابگری را آموزش می‌دهند.   وی با تقدیر از درایت فرمانده ناجا و فرصت‌سازی وی برای فرماندهان و استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور ارتقاء نیروی انتظامی گفت:‌ شما به‌زودی شاهد شکوفایی و فتح قله‌های موفقیت یکی پس از دیگری در ناجا خواهید بود و با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های وی از پیچ‌های صعب العبور گذر خواهد شد و آینده‌ای روشن درانتظار کارکنان خدوم ناجا خواهد بود، ان‌شاءالله.   وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح کارکرد و مأموریت‌های معاونت اجتماعی ناجا گفت: لازم و شایسته می‌دانم از تلاش تک تک همکارانم در این معاونت قدردانی کنم که انصافاً کارکنان این معاونت زحمتکش و مظلوم هستند.   منتظرالمهدی یادآور شد: همواره در مرکز و استانها تیم‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در فضای مجازی به‌صورت شبانه‌روز و برخط مشغول انجام وظیفه و عملیات رسانه‌ای بودند و از این تریبون قدردان آنان هستیم.   وی در پایان انتخاب سردار نوریان در سمت معاون اجتماعی را تبریک گفت و از فرمانده ناجا به‌خاطر قبولی کناره‌گیری خود از این معاونت تشکر کرد.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران درباره تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار داشت: خیلی وقت است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت کرد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

وی افزود: امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآورشد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می کند.

امیردریادار ایرانی تصریح کرد: این روند اینگونه است که دولت های منطقه، خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت ها بیدار می شوند و متوجه می شوند که ملت های خود چه می خواهند.

کد خبر 845184 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهرام ایرانی- فرمانده نیروی دریایی دفاع - رژه اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد