Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال انگلیس با شکست مقابل بلژیک آخرین شانس خود را برای کسب افتخار از دست داد و به رتبه چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راضی شد.

«هری کین» در این باره گفت: در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. در یک ساعت اول نیمه دوم حریف را گرفتار کرده بودیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

این بازیکن تصریح کرد: فشار را روی حریف افزایش دادیم اما بازیکنان کار بیشتری از دستشان بر نمی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جام جهانی رقابت سختی برایمان بود.

هری کین تاکید کرد: بلژیک تیم خیلی خوبی است و نمی توان این شکست را گردن کسی انداخت، تمامی بازیکنان نهایت تلاش خود را کردند.

کد خبر 4346769

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال بلژیک جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال انگلیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال بلژیک تیم ملی فوتبال کرواسی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند

تیم جوانان زاگرس مهاباد در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها، امروز در تبریز به مصاف تیم فوتبال آرکای این شهر رفت که این دیدار در حالی که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زاگرس در جریان بود به علت اعتراض نماینده مهاباد به داوری این بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

زاگرس مهاباد در دو دیدار قبلی یک تساوی و یک باخت کسب کرده است.

نماینده مهاباد در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های آرکای تبریز، آبیدر سنندج و عقاب پردیسان قم هم گروه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن