Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقدامات و رفتار‌های ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا موجب شده تا وی در سراسر جهان مورد تمسخر قرار بگیرد.که در ادامه کاریکاتورهای ترامپ را ببینید:

بیشتر بخوانید:نمایشگاه کاریکاتور ترامپ و خلیج فارس + فیلم 

منبع:مهر

انتهای پیام/

کاریکاتورهای جالب از دونالد ترامپ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بار از طریق راه آهن اراک حمل شد

سعید ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: میزان بارهایی که از استان عبور و یا در راه آهن اراک تخلیه شده‌اند در سال جاری به ۹۰۰ میلیون تن بار رسید که نسبت به مشابه سال گذشته ۳ درصد رشد یافت.

مدیر کل راه آهن اراک گفت: میزان بار مبدا و مقصد راه‌آهن این شهرستان در سال جاری به ۹۸۰ میلیون تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.

ترکی گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بار از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق راه‌آهن اراک به نقاط مختلف کشور حمل شد که جابه جایی این کالاها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافت.

وی افزود: مازوت و مازوت کم سولفور، پلی‌اتیلن، مواد شیمیایی و گندم از مهمترین کالاهایی است که امسال از طریق راه‌آهن منطقه اراک به نقاط مختلف کشور از جمله بنادر عباس و ماهشهر، زاهدان، مشهد و کرمان حمل شده است.

مدیرکل راه‌آهن اراک بیان کرد: این میزان بارگیری توسط ۱۹ هزار و ۴۱۰ واگن به نقاط مختلف کشور حمل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد رشد دارد.

کد خبر 6057978

دیگر خبرها

  • آیین نوروز در کشورهای مختلف
  • آخرین روز سال در سمنان بارانی است
  • پایان سال بارانی در سمنان
  • استقبال از سال نو با بارش باران
  • بررسی آمادگی شهر یزد برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بار از طریق راه آهن اراک حمل شد
  • آمادگی تأسیسات گردشگری گیلان برای نوروز
  • نفس‌گیرترین انتخابات جهان در گروه تنها چند هزار رای؛ به نفع بایدن یا ترامپ؟
  • معاون سابق ترامپ زیرآب او را زد!