Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@21:24:16 GMT

نرخ ارز ثابت ماند/ هر دلار ۴۳۲۷۰ ریال

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۱۲۸۸

نرخ ارز ثابت ماند/ هر دلار ۴۳۲۷۰ ریال

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه بیست و چهارم تیرماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۳ هزار و ۲۷۰ ریال قیمت خورد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۵۷ هزار و ۲۶۱ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر در مدت مشابه ۵۰ هزار و ۵۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۱۹۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۷۱ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۳۳۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۸۴ ریال، روپیه هند ۶۳۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۷۸۳ ریال، دینار کویت ۱۴۲ هزار و ۷۴۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۵ هزار و ۵۸۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۱۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۵۱۴ ریال، ریال عمان ۱۱۲ هزار و ۵۳۷ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۸۸۰ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۵۵ ریال، لیر ترکیه ۸هزار و ۹۲۵ ریال، روبل روسیه ۶۹۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۸۸۸ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۶۳۴ ریال، لیر سوریه ۸۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۱۲۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، دینار بحرین ۱۱۵ هزار و ۸۰ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۸۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۱۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۹ هزار و ۲۹۰ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۹۹۳ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۵۴۶ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۶۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۹هزار و ۸۷۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۹۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۳۳۴ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۶۳۴ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۲ هزار و ۲۱ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۴۵۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۵۹۴ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۳۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک مرکزی ارز ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، سال ۲۰۲۲، اعلام شد که آدام وینگارد و همکار نویسنده دیرینه‌اش سایمون بارت، برای ساختن دنباله‌ای بر فیلم «تغییر چهره» محصول ۱۹۹۷ با هم همکاری می‌کنند. یک سال بعد، وینگارد گفت تنها در صورتی فیلم را می‌سازد که بازیگران اصلی یعنی نیکلاس کیج و جان تراولتا بازگردند.

اکنون دنیل ریچتمن از چهره‌های مشهور صنعت سینما تایید کرده که نیکلاس کیج و جان تراولتا برای ساخت دنباله این فیلم باز خواهند گشت.

در حالی که تاریخ تولیدی اعلام نشده، اما با توجه به برنامه تراولتا که بیشتر در فیلم‌های درجه C بازی می‌کند و برنامه کیج که امسال به طور شگفت‌انگیزی سبک است، شاید بتوان انتظار داشت که فیلمبرداری خیلی زود شروع شود.

هرچند در فیلم اصلی کیج مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود، اما بارت که دنباله فیلم را می‌نویسد، اظهار کرده معتقد نیست شخصیت کاستور تروی - با بازی کیج - واقعاً مرده باشد.

وینگارد سازنده «گودزیلا در برابر کونگ» در سال ۲۰۲۱، سازنده «تو بعدی هستی» در سال ۲۰۱۱ و «مهمان» در سال ۲۰۱۴ هم است. وی امسال با «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» که دنباله‌ای بر «گودزیلا در برابر کونگ» بود به سینماها بازگشت که پنجمین فیلم گودزیلایی است که کاملاً در یک استودیوی فیلم آمریکایی ساخته شده است. این فیلم بیش از ۴۸۵ میلیون دلار در جهان فروش کرد و تاکنون دومین فیلم پرفروش ۲۰۲۴ بوده است.

«تغییر چهره» فیلم اکشن سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان وو ساخته شد. در این فیلم جان تراولتا و نیکلاس کیج ایفای نقش کرده‌اند. بودجه تغییر چهره حدود ۸۰ میلیون دلار بود و توانست با فروش بیش از ۲۴۵ میلیون دلار، موفقیت تجاری خوبی به‌دست آورَد. این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین تدوین صدا شد، اما آن را به «تایتانیک» باخت.

کد خبر 6085341

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • «تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات