Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@12:01:44 GMT

اوضاع نابسمان فوتبال شهرداری همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۱۶۴۵

اوضاع نابسمان فوتبال شهرداری همدان

به گزارش ایرنا تمرین آماده سازی این تیم در حالیکه از یک ماه قبل آغاز شده است اما هنوز امکانات این تیم در حد فوتبال محلات است و این مشکلات منجر به اعتراض بازیکنان نیز شده تا جایی که حتی بازیکنان مدنظر غیر بومی هم از این مسایل مطلع شده اند.
در تمرین عصر چهارشنبه شهرداری همدان در زمین ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به دلیل ناهماهنگی صورت گرفته، اجازه تمرین منظم و طبق برنامه به کادر فنی شهرداری داده نشد و تمرین این تیم نصف و نیمه رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با وجود گرمای شدید هوا نیز حتی آب معدنی در تمرین این تیم دیده نمی شود و گلایه مندی بازیکنان را نیز به دنبال داشته است.
شهرداری هنوز در جذب بازیکنان مدنظر نیز موفق نبوده و دغدغه های مالی در این تیم پابرجا است.
این در حالیست که شورای اسلامی شهر همدان بهار امسال اعلام کرد که 15 میلیارد ریال بودجه برای تیم شهرداری جهت حضور در فصل جدید مسابقات فوتبال دسته دو کشور اختصاص داده است.
سرمربی تیم شهرداری همدان در این باره گفت: شروع تمرین در هر تیمی با این وضعیت مواجه است و امیدواریم مسوولان باشگاه شرایط را بهبود ببخشند.
بابک صمدیان افزود: به هر حال بازیکنان بومی و غیربومی حق دارند که از امکانات یک تیم باشگاهی به نحو احسن استفاده کنند و قطعا مدیران باشگاه شهرداری نیز این دغدغه را رفع می کنند.
وی بیان کرد: تمامی نیازهای تیم از طریق سرپرست به مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان انتقال می یابد و نگاه مسوولان نیز قطعا حمایتی است.
وی خاطرنشان کرد: به زودی نسبت به تکمیل نفرات تیم اقدام می کنیم و اکنون در حال بررسی گزینه های مدنظر هستیم.
تیم شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
7520
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 حاجی بابایی زمین شورای اسلامی شهر شهرداری فوتبال جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال خوزستان آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با سپاهان در هفته بیست و ششم در اصفهان انجام داد و آماده دیدار حساس مقابل طلایی‌پوشان می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در تمرین امروز برنامه های تاکتیکی خود را برای تقابل با سپاهان مرور کردند و آخرین نکات فنی توسط کادرفنی این تیم به بازیکنان منتقل شد.

استقلالی‌ها در این تمرین ضربه به دروازه در دستور کار خود قرار دادند و راه‌های گلزنی به سپاهان را مرور کردند.

سیروس پورموسوی در جریان تمرین بازیکنانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد تا از لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری برای این مسابقه قرار بگیرند.

دیدار استقلال خوزستان و سپاهان فردا ساعت 18:10 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی