Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:21:04 GMT

دعوای زن و شوهری، راننده را گرفتار کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۱۷۸۳

راننده مسافربر که در یک ماجرای عجیب باعث مرگ مردی ثروتمند شده بود از سوی بازپرس جنایی تهران بازداشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این مرد 28 ساله صبح دیروز در شعبه ششم دادسرای جنایی به بازپرس مدیر روستا گفت: تولیدی مبل داشتم اما ورشکسته شدم و سه سالی می‌شود که مسافرکشی می‌کنم. مادرم هم سرطان دارد و مسئولیت‌های زندگی روی دوش من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 12 و نیم ظهر چهارشنبه 20 تیر بود که در حوالی شهرک غرب زن جوانی که پسری 8 ساله به همراه داشت از من خواست دربست او را به جایی برسانم.

به سمت خیابانی در شهرک غرب رفتیم و وارد یکی از خیابان‌ها که شدیم از من خواست نگه دارم. او گفت اینجا منتظر بمانیم چون می‌خواهد نظاره گر صحنه‌ای باشد. وقتی این حرف را شنیدم به زن جوان گفتم خانم من دنبال دردسر نیستم از ماشینم پیاده شوید. اما او اصرار کرد و گفت که دردسری در کار نیست. قبول کردم و 20 دقیقه‌ای منتظر ماندم. در این مدت مدام زن جوان با تلفن صحبت می‌کرد. از حرفهایش فهمیدم که حکم جلب شوهر ثروتمندش را گرفته است اما انگار حکم جلب باطل شده و او عصبانی شده بود.

 بعد هم از من خواست حرکت کنم و در انتهای خیابان دور بزنم. من هم ماشین را روشن کردم اما قبل از رسیدن به انتهای خیابان در نزدیکی یک رستوران جمعیت زیادی جمع شده بودند همین که دور زدم یکی از کسانی که در میان جمعیت ایستاده بود زن را دید و شروع به داد و بیداد کرد.

زن جوان گفت او شوهرم است زود از اینجا دور شویم به درخواست زن از آنجا دور شدیم اما همان مرد با چهار تن دیگر با خودرو به تعقیب ما پرداختند. زن جوان از من خواست او را به کلانتری برسانم من هم او را جلوی کلانتری پیاده کردم و رفتم اما همان مردها مرا تعقیب کردند. از ترس وارد یک کوچه شدم که از بد شانسی بن‌بست بود.

وقتی می‌خواستم از کوچه بیرون بیایم شوهر همان زن خودش را انداخت روی ماشینم و برف پاکن را گرفت. از این حرکت ترسیدم و کنترل ماشین را از دست دادم. اختیار ماشین را که بدست گرفتم پایم را روی ترمز گذاشتم اما این بار مردانی که به همراه مرد میانسال بودند مرا از ماشین بیرون کشیدند و به شدت کتکم زدند و مرا به کلانتری بردند. بعد هم فهمیدم مرد ثروتمند در بیمارستان دچار مرگ مغزی شده و جان باخته است.

بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال متهم به اداره آگاهی و تحقیق در رابطه با اظهارات او را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر

بارش باران قبل از ظهر امروز در دزفول آغاز شد و پس از گذشت ساعتی از آغاز بارش‌ها خیابان‌های این شهر درگیر آبگرفتگی‌های شدید شدند.

آب باران با ارتفاع زیادی در خیابان‌ها جاری شد و خودرو‌های بسیاری در این آبگرفتگی‌ها گرفتار شدند.

حجم آب جاری شده در خیابان‌ها به حدی بود که خودرو‌های گرفتار شده قادر به حرکت نبودند.

پس از پایان بارندگی که طبق اعلام هواشناسی ایستگاه هواشناسی صفی آباد دزفول تا ساعت دو بعد از ظهر ۹۹/۵ میلیمتر باران ثبت شد، نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌ها و تجهیزات خود به کمک مردم آمدند که در ادامه تصاویری از این امدادرسانی را مشاهده می‌کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل