Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير مجموعه ورزشى آزادى از كار بركنار شد؛ موضوع بركنارى محمودى فرد زماني عجيب مي شود كه بدانيم او در همين مدت زمان كوتاه تبديل به مدير محبوب سيستم شركت توسعه شده بود!
به گزارش خبرگزاري فارس، ناصر محمودى فرد از مديريت مجموعه ورزشى آزادى برکنار شد؛ اين خبر روز گذشته از شرکت توسعه و نگهدارى اماکن ورزشى بيرون آمد و به سرعت در رسانه ها بازتاب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودى فرد فرماندار سابق دماوند ١٨ بهمن ٩٦ به عنوان مدير مجموعه ورزشي آزادى منصوب شد. چند روز پس از انتصاب محمودى فرد؛ درست در روزهايى که انتقادات از شرکت توسعه بابت برکناري مديران ورزشى بالا گرفته بود، حسن کريمى مديرعامل شرکت توسعه در گفت و گويى با خبرنگاران با دفاع از انتخاب او به عنوان مدير آزادى اظهار داشت: "آزادى براى بهتر شدن احتياج به يک شهردار دارد."
کريمي در همان نشست خبري وعده داد کمتر از چند ماه ديگر مجموعه ورزشي آزادى با وجود محمودى فرد از اين رو به آن رو مي‌شود و همه شاهد تغييرات مثبتش خواهند بود ولي کمتر از شش ماه کريمى مدير منصوب خودش را عزل کرد!
موضوع برکنارى محمودى فرد زماني عجيب ميشود که بدانيم او در همين مدت زمان کوتاه تبديل به مدير محبوب سيستم شرکت توسعه شده بود.
اگرچه در روزهاى نخست حضور محمودي فرد در آزادى انتقاداتى نسبت به عملکرد او - حداقل از سوى خبرگزارى فارس - مطرح شد ولي عملکردش در چند ماه اخير همواره با تحسين کريمى و همکارانش همراه بود.
پنجم تيرماه،در تب و تاب برگزارى بازيهاى جام جهانى و نمايش خانوادگى آن در ورزشگاه يکصد هزار نفرى، کريمى از زحمات محمودى فرد با ارايه تقديرنامه رسمى تشکر کرد. در متن تقديرنامه مديرعامل شرکت توسعه که کماکان روى خروجى سايت مجموعه ورزشى آزادى قرار دارد، آمده است: "فراهم نمودن شرايط مساعد و مطلوب جهت نخستين ميزباني از خانواده هاي فهيم و ورزش دوست ايراني در ورزشگاه بزرگ آزادي براي تماشاي مسابقات جام جهاني همراه با رعايت اخلاق و نظم اجتماعي، اقدامي بس ارزشمند و شگرف است. به پاس مساعي ارزشمند و موثر جنابعالي و همکاران محترمتان، اين لوح تقديم حضور مي گردد. اميد است با بهره گيري از کليه توان و تجارب ارزشمند خويش، دلسوزانه و متعهدانه در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم شريف ايران اسلامي و در راستاي تحقق سياست هاي دولت تدبير و اميد، بيش از پيش دل سپرده و شاهد درخشش و افتخار آفريني هرچه بشتر شما در تمامي عرصه ها باشيم."

علاوه بر تقديرنامه رسمى، در جلسه شوراى معاونان شرکت توسعه، کريمى بازهم از محمودي فرد مدير مجموعه ورزشي آزادي پيرامون پيگيري حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادي قدرداني ويژه به عمل آورد.
در کنار اين موارد، برگزارى رقابت هاى ليگ جهانى واليبال و يکسري امور عمرانى در استاديوم فوتبال و سالن دوازده هزار نفرى هم از ديگر اقداماتى بود که محمودى فرد انجام داد و مطلوب مديران شرکت توسعه بود.
تمام اين رفتارها، نشان دهنده ميزان سطح رضايتمندى کريمى از محمودى فرد بود، حالا چه اتفاقى افتاده که به يکباره مدير مجموعه ورزشي آزادى مغضوب و معزول ميشود؟!
با تفاصيل فوق پرسش اهالى ورزش اين است که اگر محمودى فرد عملکرد خوبي داشت چرا برکنار شده و اگر هم ضعفى در کارش بوده چرا تا اين اندازه از او تعريف و تمجيد مي شده است؟!
ظاهرا در پشت پرده اين تغيير رويه ناگهاني اتفاقات عجيبي جريان داشته که بيشتر به پايبندي محمودي فر به يکسري اصول باز مي گردد. اصولي که به نظر مي رسد رئيس شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي به آن اعتقادي ندارد.
انتظار مي رود جهت تنوير افکار عمومى مديران شرکت توسعه پاسخگوى پرسش مطرح شده باشند ولى فارغ از شکل و چگونگى پاسخ، بايد عنوان داشت برکنارى مديران ان هم در طرفه العينى نشان دهنده ميزان ثبات مديريت در ورزش ايران است، ورزشى که دائما از پيشرفت آن دم مي زنيم اما با تصميماتى از جنس تصميمات "حسن کريمى" همه چيز را از اساس زير سوال مى بريم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان