Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ، مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان باشگاه های کشور در محل این فدراسیون برگزار شد و ۸ تیم حاضر در لیگ حریفان خود را شناختند که البته وضعیت حضور یک تیم نامشخص است.

مراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره  لیگ برتر هندبال بانوان با حضور علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال، محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون، میترا نوری نایب رئیس و نمایندگان تیم های حاضر در این فصل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم قرعه کشی نمایندگان ۷ تیم از ۸ تیمی که ثبت نام کرده بودند حضور داشتند و نماینده تیم هندبال استان قم حضور پیدا نکرد اما مقرر شد نام نماینده قم به عنوان تیم هشتم در جدول باقی بماند.

در صورتی که نماینده قم به طور قطع در لیگ حاضر نشود ، این فرصت به نماینده خراسان رضوی داده می شود و در صورتی که نماینده هندبال خراسان رضوی نیز نتواند در لیگ حضور یابد، لیگ با ۷ تیم برگزار می شود.

همچنین تیم هندبال شهرداری شاهین شهر به دلیل تاخیر در اعلام آمادگی رسمی به فدراسیون هندبال با نام نماینده هیات استان اصفهان در قرعه کشی شرکت داده شد بدین ترتیب که از بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری شاهین شهر با صلاحدید هیات هندبال استان اصفهان یک تیم وارد لیگ خواهد شد. این هیات تا پایان تیرماه اجازه دارد تکلیف نماینده خود را مشخص کند.

ترتیب قرعه ها نیز بدین شرح است:
 ۱ – نماینده اصفهان ۲- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳ – نفت و گاز گچساران ۴- سبز سوار بوشهر ۵- نماینده استان قم ۶ – تاسیسات دریایی تهران ۷-شهید چمران لارستان ۸- هیئت هندبال استان البرز

قرار است کمیته مسابقات فدراسیون هندبال نحوه روبرو شدن تیم ها را بر اساس شماره های در نظر گرفته شده، در هفته های منتهی به مسابقات مشخص کند. مسابقات لیگ برتر باشگاههای بانوان کشور از دوم شهریور ماه آینده برگزار خواهد شد.

همچنین در مراسم قرعه کشی لیگ برتر مقرر شد تیم ها و ورزشکاران از لوگوی سامانه هواداری هندبال ۳۰۶۴ بر روی پیراهن خود استفاده کنند.

کد خبر 4346850

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم هندبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر هندبال هندبال بانوان جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال انگلیس والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال بلژیک تیم ملی فوتبال کرواسی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان

.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: شریف مومن مصری، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، ۲۱ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است که در این اردو آقایان امیرحسین مسعودنیا و مهدی دارینی بازیکنان سبزواری این تیم هستند که به دعوت شریف مومن به این اردو دعوت شده‌اند. شهابی افزود: همچنین حمید ربانی کیا (مربی) و رضا سرسنگی از سبزوار تیم ملی هندبال جوانان ایران را همراهی می‌کنند. وی گفت: تیم ملی خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند.  

دیگر خبرها

  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان