Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد جمشیدی ،رئیس هیئت تکواندو استان قم، درباره میزبانی مسابقات قهرمانی کشور گفت:از ماه‌های گذشته استان قم درخواست میزبانی مسابقات پسران و دختران کشور را به فدراسیون داده بود که آن‌ها نیز با توجه به سبقه خوبی که هیئت قم در سال‌های قبل داشت، پذیرفتند و میزبانی را به قم سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سطح فنی این دوره بسیار بالابود، عنوان کرد: خوشبختانه اکثر تیم‌ها از شرایط میزبانی استان قم رضایت کافی را داشتند و خوشحالیم که توانسته‌ایم حفظ آبرو کرده و میزبان‌های خوبی برای ورزشکاران کشورمان باشیم.

رئیس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: بیست و هفتمین دوره رقابت‌های پسران در رده سنی نونهالان با حضور 608 تکواندوکار از سراسر کشور از 21 تیرماه در سالن نخلستان آغاز شد و در پایان دور روز رقابت سخت و نفس‌گیر افراد برتر آن مشخص شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد:هاشم آقایی یکی از داوران استان قم از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشور به‌عنوان برترین داور انتخاب شد و کامران کاظمی که نماینده قم در این دوره بود عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

جمشیدی با اشاره به اینکه نمایندگان استان قم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند،تصریح کرد:در بخش پسران کیوان کاظمی در وزن چهارم به مدال طلا رسید، سعید عباسیان در وزن دوم صاحب نشان نقره شد و امید غلامی در وزن ششم سوم شد، در بخش قرائت قرآن نیز محمدرضا شمس نیا در جایگاه دوم ایستاد.

به گفته وی، بیست و سومین دوره پیکارهای تکواندو قهرمانی دختران کشور در رده سنی نونهالان نیز از صبح دیروز به میزبانی قم آغاز شد و 407 هوگو پوش دختر به روی شیاب چانگ خواهند رفت.

رئیس هیئت تکواندو استان قم درباره برنامه فرهنگی توضیح داد: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، دختران نونهال تکواندو کشور در مراسم تجمع این روز که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/ ح

تجمع دختران تکواندوکار کشور در قم برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس ورزشی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • پیاده روی دختران رزنی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان