Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امنیت داخلی آمریکا تاکید کرد هیچ نشانه‌ای وجود ندارد مبنی بر اینکه روسیه انتخابات امسال کنگره را با همان "مقایسه یا دامنه‌ای" که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ هدف گرفت، هدف حمله قرار دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کرستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی آمریکا در کنوانسیونی که بر ثبت‌نام رای‌دهندگان، تجهیزات رای‌گیری و مسائل امنیتی انتخابات تمرکز دارد، سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شایعاتی که درباره تلاش‌های روسیه برای تحریف انتخابات ۲۰۱۶ مطرح است، جلسات کنونی امنیت انتخابات آمریکا اهمیت مضاعفی یافته است.     

وزیر امنیت داخلی آمریکا تاکید کرد، سازمان او به مقام‌های ایالتی و محلی در آماده‌سازی سیستم‌های مقابله حملات سایبری روسیه و جاهای دیگر کمک خواهد کرد. او گفت مقام‌های اطلاعاتی آمریکا در حال مشاهده "تلاش‌های مداوم روسیه با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، سخنگویان مخالف و دیگر جناح‌ها برای اختلاف‌افکنی و نزاع در میان مردم آمریکا هستند، گرچه لزوما این امر بر سیاستمداران خاص و یا مبارزات سیاسی متمرکز نیست".

این کنفرانس با حضور مقام‌های انتخاباتی ارشد ایالت‌ها در شرایطی برگزار شد که دادگستری آمریکا علیه ۱۲ افسر اطلاعاتی ارتش روسیه اعلام جرم کرده است. آنها به هک و افشای حساب‌های کاربری حزب دموکرات آمریکا متهم هستند و این در حالی است که رهبران آمریکا و روسیه قرار است دوشنبه در فنلاند دیدار کنند. ترامپ هرگز روسیه را بابت مداخله در انتخابات ۲۰۱۶ به رغم یافته‌های تمام آژانس‌های اطلاعاتی کشورش، محکوم نکرده و کرملین تاکید دارد در انتخابات آمریکا مداخله‌ای نداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک