Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار مردم از ما مسئولان این است که همانند دوران دفاع مقدس در تحمل هزینه‌ها و فشارها همراه آنها باشیم و برای پذیرش مسئولیت‌ها شانه خالی نکنیم گفت: امروز نیز اگر مسئولان با صداقت، ایثار و کارآمدی به ایفای وظیفه بپردازند هم انتظار افکار عمومی پاسخ داده می‌شود و هم عملکرد دستگاه‌های مسئول بهبود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین / محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه 26 تیر ماه سالروز پذیرش قطعنامه 598 توسط جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بسیاری در زمان پذیرش قطعنامه آن را شکست و ناکامی تلقی می کردند و این تعبیر امام خمینی(ره) که پذیرش قطعنامه را به نوشیدن جام زهر تشبیه کرده بود سندی بر ای تلقی معرفی می‌کردند اما تاریخ ثابت کرد که نه تنها تصمیم تاریخی امام بر پذیرش قطعنامه ناکامی و شکست نبود بلکه بزرگترین پیروزی‌ها را که از پیروزی نظامی با ثبات‌تر و کم هزینه تر بود برای ایران رقم زد.

وی گفت: امام خمینی(ره) پس از مشاهده واکنش مردم به تصمیم ایشان و هجوم نیروهای داوطلب برای به عقب راندن ارتش بعثی تصریح کردند که این جام زهر به شهد شیرینی تبدیل شده است و دستاوردهای بزرگ ایران پس از آتش بس که به متجاوز شناخته شده عراق، تثبیت قرارداد الجزایر و تمامیت ارضی ایران، آزادی اسرا و ... انجامید همه و همه حاصل تصمیم راهبردی ایشان در آن مقطع زمانی بود.

هاشمی ادامه داد: اگر قرار بود رهبری به توصیه کسانی که مدعی بودند می‌توان جنگ را بدون داشتن منطق نظامی و توان پشتیبانی و صرفا بر اساس احساسات و هیجانات ادامه داد توجه می‌کرد، معلوم نبود چه اتفاق ناگواری در جنگ رخ می‌داد و مردم چگونه باید شاهد جنایات جنگی لشگر افسار گسیخته عراق که مسلح به سلاح‌های جمعی‌، شیمیایی و میکروبی بود، می‌شدند.

وی با بیان اینکه در تاریخ معاصر ایران برای اولین بار شاهد بودیم که تمامیت ارضی کشور در جنگ نابرابر حفظ شد و جا دارد در این مناسبت یادی کنیم از آیت الله هاشمی رفسنجانی و دیگر مسئولان و فرماندهان دوران جنگ، اظهار کرد: همانگونه که آیت الله هاشمی به عنوان فرمانده جنگ در خط مقدم با رشادت حضور می‌یافت و در پیروزی بزرگ نظامی ایران همچون والفجر 8 و ... تاثیرگذار بود، در مقطع پایانی دفاع مقدس نیز بیشترین نقش را به عنوان جانشین فرمانده کل قوا در خاتمه جنگ و به اجماع رساندن مسئولین نظام در وحدت بر پذیرش آتش بس داشت.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار مردم از ما مسئولان این است که همانند دوران دفاع مقدس در تحمل هزینه‌ها و فشارها همراه آنها باشیم و برای پذیرش مسئولیت‌ها شانه خالی نکنیم گفت: امروز نیز اگر مسئولان با صداقت، ایثار و کارآمدی به ایفای وظیفه بپردازند هم انتظار افکار عمومی پاسخ داده می‌شود و هم عملکرد دستگاه‌های مسئول بهبود پیدا می‌کند.

وی افزود: مدیریت شهری نیز به عنوان بخشی از بدنه اجرایی کشور باید خود را با وضعیت فعلی جامعه تطبیق دهد و کاهش هزینه‌های غیر ضروری و تشریفاتی، شفاف سازی، از بین بردن رانت‌ها و تبعیض‌ها، افزایش خدمات رسانی از جمله اولویت‌های مورد انتظار جامعه از ما است.

وی در ادامه به سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر اشاره کرد و گفت:‌امروز در میان دخترانمان استعداد و سخت کوشی موج می‌زند و باید نسبت به گذشته فرصت‌های بیشتری در اختیار دختران قرار گیرد؛ اما هنوز نمی‌توان گفت که دختران دسترسی عادلانه و یکسانی به فرصت‌ها دارند و بر همین اساس باید تلاش کرد که فارغ از نگاه جنسیتی از این قشر مستعد و آینده دار جامعه، در شکوفا کردن قابلیت‌ها حمایت کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم سایپا پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل ملوان در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط تیمش گفت: من از این بازی لذت بردم. تیم تارتار یک تیم گردن کلفت، تاکتیکی و فوق العاده است و همچنین از شور و هیجان ورزشگاه لذت بردم.‌ درود می‌فرستم به شرف بازیکنان تیمم که با وجود خستگی زیاد، تمام وجودشان را گذاشتند تا پرچم تیمشان را بالا نگه دارند و مقابل این تیم مقاومت کردند.

او ادامه داد: دقیقا تا لحظه آخر بر اساس کار های تاکتیکی کار کردند و یکی دو مسئله است که باید درباره آن صحبت کنم. از چند زاویه پنالتی را دیدم و نسبت به این صحنه هیچ مشکلی ندارم. همه‌اش فوتبال بود و به هیچ وجه پنالتی نبود. دوست دارم شما هم ببینید اما فوتبال این است پنالتی گرفته شد و ما هم که به بازی برگشتیم، فایده‌ای نداشت. گل دوم را خوردیم و این اشتباه به ما لطمه زد. درباره نکته‌ای که می‌خواهم صحبت کنم که مسئله دیگری اتفاق افتاد. من حداقلش می‌گویم که بخواهیم یک روز زودتر حرکت کنیم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم. ما با اتوبوس ۵ ساعت در راه بودیم و ۷ ساعت معطل شدیم. باید پیش بینی این اتفاق را می‌کردیم. من از مدیریت باشگاه خواستم تا شرایط ریکاوری را با توجه به پروازها درست کند. ما از سازمان لیگ خواستیم بازی را یک روز عقب بیاندازند چون ما از عسلویه دیرتر برمی‌گردیم. تمام تعویض‌ها از سر این بود که بچه‌ها دچار گرفتگی شدند. اینکه من واقعا گله‌مند هستم و متاسفانه با ما همکاری نشد. ما تلاش کردیم چهارشنبه بیاییم و ریکاوری کنیم اما متاسفانه این اتفاق افتاد. ما به خودمان باختیم و این بچه‌ها باید به غیرتشان درود فرستاد.

سرمربی سایپا تاکید کرد: بچه‌ها ۵۰ درصد پول گرفتند و به قول مدیران قرار بود باز هم پول بگیرند اما چک یک ماهه گرفتند و من باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ما لیگ را از دست دادیم و نمی‌خواهم در این شرایط قرار بگیرم. ما اینجای داستان هستیم و این چک یک ماهه اثر گذاشته و روی شرایط کاری ما اثر گذاشته است. آنها گفتند چک‌ها به شرط وصول در پایان فصل، ۶۵ درصد حقشان را گرفتند. این چیزهایی است که می‌توانست خیلی بهتر مدیریت شود. اتفاقات دیگری هم است که از مدیریت خارج است و می‌شد بهتر رفتار شود. ما ۸ ساعت در اتوبوس بودیم و همه دچار گرفتگی بودند. ملوان و این جو خاص بود اما ما به خودمان باختیم.

سرآسیایی در پایان گفت: من سعی کردم منصفانه رفتار کنم و صحنه های تاثیرگذار را ببینم. ده بار جلو و عقب کردم که ببینم چه شده. آن صحنه تاثیرگذار بود و ما یک هیچ عقب افتادیم و این پنالتی نبود. بازی را بسیار خوب مدیریت کردند. مهیار زحمتکش از لحاظ اخلاقی و فوتبالی پرچم انزلی‌چی‌ها را در تیم ما بالا نگه داشته و کیف می‌کنیم همچین بازیکنی داریم. خوشحالی بازیکن ما هم می‌خواست واکنش نشان بدهد و اگر چه خوشحالی‌اش خارج از مدار بود ولی بازیکن است. آن لحظه هیجان شدن بود و کار خاصی نبود. خوشگلی‌های بازی را پنهان نکنید.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • پشیمانم!
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است