Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی اتمی آخرین وضعیت مذاکره با اروپایی‌ها را به این کمیسیون ارائه می‌کنند. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه اعضای کمیسیون از وزارت‌امور خارجه و سازمان انرژی درخواست کردند تا گزارشی از اثر بسته پیشنهادی و بیانیه اتحادیه اروپا در نجات برجام را به کمیسیون ارائه کنند،گفت: اعضای کمیسیون از دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی درخواست کردند، آخرین وضعیت مذاکره با طرف‌های اروپایی به کمیسیون ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بسته پیشنهادی اروپایی‌ها نتیجه‌ای جز گرفتن فرصت ندارد

وی با بیان اینکه از سازمان انرژی اتمی نیز درخواست شده مقدمات بازدید اعضای کمیسیون از تاسیسات هسته‌ای کشور فراهم شود، ادامه داد: اگر چه اعضای کمیسیون بازدیدهای دوره‌ای از تاسیسات هسته‌ای صورت دادند و آخرین مورد آن نیز بازدید از راکتور تهران بود، اما پس از خروج آمریکا از برجام تلاش بر این است این بازدیدها منظم‌تر دنبال شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: یکی از اهداف کمیسیون برای اخذ آخرین گزارش‌ها از این سازمان، بررسی اقدامات کشور برای رسیدن به 190 هزار سو است. سازمان انرژی اتمی باید آخرین وضعیت تاسیسات هسته‌ای و آخرین اقدامات خود برای رسیدن به 190 هزار سو را به اعضای کمیسیون ارائه کند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح کرد: هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه خود از مسئولان وزارت امورخارجه و سازمان انرژی اتمی دعوت می‌شود ضمن حضور در کمیسیون،گزارشی از آخرین وضعیت مذاکره با اروپایی‌ها برای نجات برجام را به اعضای کمیسیون ارائه کنند.

انتهای پیام/

R1373/P1360/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط برجام نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام نمایندگان مجلس مجلس دهم برجام نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سیاست‌های اقتصادی و ارزی و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقای ارزش پول ملی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مخبر در این جلسه با تأکید بر اهمیت پیشنهادات کارشناسی در راستای حل مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور، تصریح کرد: وجود دیدگاه‌های متفاوت و تضارب آراء برای مدیریت اقتصادی و سیاست‌های ارزی کشور امری طبیعی است و در این خصوص دولت از هر پیشنهاد اجرایی، کارشناسی و سازنده‌ای از سوی مجلس برای بهبود امور استقبال می‌کند.

در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و همراهی دولت با نمایندگان مجلس، گزارشی از بررسی‌های کمیسیون اقتصادی درخصوص سیاست‌های اقتصادی و ارزی کشور ارائه داده و در ادامه اعضای کمیسیون به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای موضوعات ارزی کشور و حمایت از تولید پرداختند.

همچنین در این جلسه که معاون امور مجلس رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از شاخص‌های اقتصاد کلان کشور و عملکرد این نهاد اقتصادی برای مدیریت موثر در بازار ارز و حفظ ارزش پول ملی پرداخت.

در پایان این جلسه مقرر شد پیشنهادات ارائه شده در خصوص سیاست‌های ارزی متناسب با اقتضائات اجرایی مورد توجه مسئولان دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

کد خبر 6099877 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد