Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی صبح یکشنبه در یادواره شهدای تخریب‌چی استان بوشهر در تیپ پیاده امام صادق(ع) اظهار داشت: هر چه داریم از برکت خون شهدا داریم و باید حافظ آرمان های شهدای عزیز باشیم.

وی بر لزوم درس گرفتن از شهدا تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: شهدا دنبال مسائل اعتقادی و توحیدی بودند و دوای تمام دردها و مشکلات جامعه کنونی ما راه شهدا است و باید این راه را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه نور شهدا در تاریکی و ظلمات مسیر را روشن می‌کند اضافه کرد: باید درس‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس بگیریم.

وی با بیان اینکه شهدای تخریب‌چی، شهدای بی‌سنگر هشت سال دفاع مقدس بودند، تصریح کرد: شهید نوری است که به جامعه مرده زندگی داده و قیام در مقابل استکبار را به خوبی به انسان‌ها می‌آموزد.

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه شهید انسان را شجاعت می‌دهد تا او را در راه اهداف بلند با از خودگذشتگی قرار دهد، تصریح کرد: پهلوانان جنگ ما شهدای تخریب‌چی بودند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی‌های استکبار برای مردم ایران فراموش نشدنی است، اظهار داشت: آنچه نظام ما را در برابر هجمه‌های سهمگین استکبار بیمه کرده خون شهدا و یادآوری یاد و خاطره آنهاست.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مسیر شهادت دست کشیدن از مادیات است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در برهه‌های زمانی مختلف انقلاب در برابر سخت‌ترین هجمه‌های دشمنان همیشه سرفراز و پیروز بوده است.

رمز موفقیت تقویت معنویت در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این مراسم به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: حضور در اینچنین برنامه‌هایی برکات بسیار زیادی برای ما دارد.

حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد به برخی از پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: همه این پیشرفت‌ها به برکت خون شهدای عزیز محقق شده است.

وی به دشمنی‌های دشمنان به روش‌های مختلف بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان در حال حاضر در حال مین‌گذاری در عرصه‌های مختلف نظام هستند تا شاید بتوانند کوچک‌ترین لطمه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه در عرصه‌های نظامی به خوبی و با قدرت توانسته‌ایم زهر چشم اساسی از دشمنان بگیریم، گفت: خرمشهرها را می‌توان با معنویت آزاد کرد.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر تنها با ابزار سخت آزاد نشد بلکه با رمزهای مقدس بود که فتح شد، اضافه کرد: مشکلات عدیده کشور در حال حاضر با رمزهای معنوی فتح خواهد شد و در ابعاد نظامی با رمزهای معنوی بوده که به ابعاد جهانی برسیم.

کد خبر 4347039

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سپاه امام صادق بوشهر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی آتش سوزی یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود

سرهنگ دوم مظلوم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به تازگی هویت هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس مشخص شده که از این هشت شهید، هفت شهید گمنام در فارس به خاک سپرده شده بودند که نام این شهدا به سپاه استان‌های مربوطه اعلام شده است.

رییس امور ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان اینکه هویت این شهدا از طریق تطبیق دی ان ای آنها با خانواده‌شان مشخص شده خاطرنشان کرد: دو شهید از این شهدا مربوط به استان کرمان است که یکی از آنها در گلزار شهدای مرودشت و دیگری در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده بودند.

سرهنگ دوم مظلوم بیان کرد: پیکر دو شهید دیگری که در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده‌اند نیز مربوط به خانواده‌هایی در استان‌های تهران و زنجان است.

وی افزود: پیکر شهید مدفون در سپیدان مربوط به خانواده‌ای از قم و پیکر شهید مدفون در جهرم نیز مربوط به خانواده‌ای در تهران است و یک شهید دیگر مربوط به استان گلستان بوده که در شیراز دفن شده است که پیکر این شهدا از سال ۱۳۸۴ در استان فارس خاکسپاری شده بودند.

سرهنگ دوم مظلوم رضایی در ادامه گفت: سال گذشته از ۱۱۳ شهید گمنام و مفقودالاثر مدفون در فارس نمونه دی ان ای گرفته شد و فرایند تشخیص هویت جهت تطبیق دی ان‌ای این شهدا با دی ان‌ای گرفته شده از خانواده‌های آنها همچنان ادامه دارد.

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر فارس گفت: در جمع شهدای تازه تفحص شده، هویت شهید سید علاءالدین اسدپور اهل یکی از روستاهای شهرستان زرقان نیز که بیست و سوم خردادماه هزار و سیصد و شصت و هفت در تک شلمچه به شهادت رسیده از طریق پلاک وی مشخص شده و پیکر وی همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است.

وی افزود: پیکر این شهید گرانقدر ساعت هفت صبح فردا چهارشنبه وارد شیراز خواهد شد و روز شنبه ۱۵ اردیبهشت هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهیدپرور استان فارس تشییع خواهد شد.

کد خبر 6092917

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب