Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، صد‌ها برنامه حرکت قطار‌ها در روز یکشنبه به علت برگزاری مسابقه فینال جام جهانی و تداوم گرمای هوا در سراسر مناطق شمال - غرب، غرب و ولز و انگلیس لغو شد.
پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس گزارش داد: ­شرکت‌های حمل و نقل ریلی جی دبلیو آر (GWR) و نورثرن ریل (Northern Rail) انگلیس اعلام کردند شمار کمتری از کارکنان این شرکت‌ها موافقت کردند که روز یکشنبه به علت برگزاری مسابقه فینال جام جهانی، گرمای هوا و آغاز تعطیلات مدارس در برخی مناطق بر سر کار خود حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی شرکت نورثرن ریل در این خصوص گفت:"ما متاسفانه تا این لحظه مجبور به لغو بیش از ۱۷۰ برنامه سفر در شبکه حمل و نقل ریلی کشور شده ایم و احتمال دارد برنامه‌های سفر بیشتری لغو شود. "
بیشتر موارد لغو برنامه خدمات ریلی در مسیر‌های لانکاشایر و منچستر بزرگ - یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهری انگلیس متشکل از ۱۰ شهر - بوده است.
هشت هفته از زمان ارائه جدول زمان بندی حرکت قطار‌های شرکت نورثرن ریل می‌گذرد و خیلی زود مشخص شد این جدول زمان بندی در شمال - غرب انگلیس غیرقابل اجرا است و منجر به لغو گسترده برنامه حرکت قطار‌ها و تاخیر جدی آن‌ها شده است.
شرکت حمل و نقل ریلی GWR نیز که مسیر‌های رفت و برگشت ایستگاه لندن پادینگتون را خدمات رسانی می‌کند، از مسافران خواسته است تعویق برنامه‌های سفر خود را تا روز دوشنبه مد نظر داشته باشند.
مسؤلان این شرکت حمل و نقل ریلی اعلام کردند چندین عامل از جمله برگزاری مسابقه فینال جام جهانی، تداوم گرمای هوا و نیز آغاز تعطیلات مدارس در برخی مناطق موجب کاهش قابل توجه شمار کارکنان فعال این شرکت در روز یکشنبه شده است و از این رو امکان کمتری برای خدمات رسانی در همه مسیر‌ها وجود دارد و خطوطی هم که امکان فعالیت داشته باشند، به شدت شلوغ خواهند بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لغو قطار انگليس مسابقه جام جهاني ريل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم

دمای هوا در شهر مانیل پایتخت فیلیپین به ۳۷ درجه سانتیگراد رسیده و مقامات باغ وحش شهر به ببر‌ها خوراکی‌های منجمد تهیه شده از خون حیوانات را می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • چرا برای صاحبان بار انتخاب ریل به جای جاده جذابیتی ندارد؟
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل