Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جنگنده بمب افکن هاي رژيم صهيونيستي مواضع نيروهاي مقاومت را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، جنگنده هاي رژيم صهيونيستي همچنين پايگاه «عيسي بطران» وابسته به گردان القسام را در اردوگاه البريج واقع در مرکز غزه را هدف قرار دادند.
از سوي ديگر رسانه هاي محلي از به صدا در آمدن آژير حمله موشکي در شهرک هاي صهيونيستي مجاور با باريکه غزه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين گزارش سامانه ضد موشکي گنبد آهنين رژيم صهيونيستي در اراضي اشغالي فعال شده است.
طي هفته هاي گذشته حملات هوايي رژيم صهيونيستي به غزه افزايش يافته است.

پاسخ مقاومت؛ موشک باران شهرک هاي صهيونيستي
نيروهاي مقاومت فلسطين در غزه در پاسخ به حملات هوايي رژيم نژادپرست صهيونيستي به اين باريکه، تعدادي از شهرک هاي صهيونيستي را هدف حملات موشکي خود قرار دادند.
نيروهاي مقاومت فلسطين چندين فروند موشک به سوي شهرک هاي صهيونيست نشين «سيدروت» و «اشکول» در منطقه موسوم به غلاف غزه در سرزمين هاي اشغالي پرتاپ کردند.
براساس گزارش منابع محلي، آژير حمله موشکي در شهرک هاي صهيونيستي «سديروت» ، «شعار هنيگف» ، «مفلاسيم» ، «دوروت» ، «کيسوفيم» ، «نيريم» و «العين الثالثه» به صدا درآمد.
رسانه هاي رژيم صهيونيستي نيز مدعي شدند که سامانه ضدموشکي گنبد آهنين دو فروند موشک را بر فراز شهرک اشکول منهدم کرده است.
درهمين حال مقام هاي صهيونيستي از شهرک نشينان ساکن منطقه غلاف غزه خواستند تا ديشب را در نزديکي و به فاصله 15 ثانيه اي پناهگاه ها سپري کنند.
روز يکشنبه نيز در حالي که ساعتي از اعلام آتش‌بس در نوار غزه نگذشته اما شهرک‌هاي صهيونيست‌نشين نزديک اين منطقه مجددا هدف موشک‌هاي مقاومت قرار گرفته و آژيرهاي هشدار به صدا درآمدند.
منابع محلي از شنيده شدن صداي آژير هشدار حمله موشکي در مناطق نزديک نوار غزه خبر مي‌دهند.
گفته مي‌شود همزمان با شنيده شدن آژيرها در شهرک‌هاي صهيونيست‌نشين «کسوفيم»، «عين ثالثه» و «نيريم» در جنوب نوار غزه، چندين صداي انفجار نيز شنيده شده است.
برخي رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي نيز از شليک شدن چندين فروند راکت و خمپاره به مناطق نزديک غزه گزارش مي‌دهند.
گفته مي‌شود دو فروند راکت به شهرک «اشکول» برخورد کرده است.
دقايقي بعد منابع محلي از شنيده شدن انفجار در مرکز نوار غزه خبر دادند. ارتش رژيم صهيونيستي نيز اعلام کرد که پايگاهي که از آن راکت‌ها به شهرک اشکول شليک شده را هدف قرار داده است.

شليک بيش از 170 راکت به شهرک‌هاي صهيونيستي
ارتش رژيم صهيونيستي بامداد يکشنبه اعلام کرد که طي درگيري‌هاي روز شنبه با گروه‌هاي مقاومت در نوار غزه، بيش از 174 فروند راکت، خمپاره و موشک به سمت شهرک‌هاي نزديک اين منطقه شليک شده است.
در بيانيه ارتش رژيم صهيونيستي آمده است که بيش از 100 فروند از اين راکت‌ها و موشک‌ها، به مناطق مختلفي از شهرک‌هاي صهيونيست‌نشين در نزديکي غزه برخورد کرده و سامانه‌هاي پدافندي گنبد آهنين فقط توانستند حدود 30 فروند از آنها را هدف قرار دهند.
به نوشته وبگاه «تايمز اسرائيل» ارتش رژيم صهيونيستي همچنين اعلام کرد که در واکنش به اين عمليات‌هاي راکتي، بيش از 40 هدف متعلق به گروه‌هاي مقاومت فلسطيني از جمله حماس در نوار غزه را هدف حملات هوايي قرار داده است.
بر اين اساس، حملات روز شنبه ارتش رژيم صهيونيستي به اهداف مختلف در نوار غزه، بزرگترين عمليات هوايي از زمان جنگ 2014 با مقاومت در اين منطقه بوده است.
صهيونيست‌ها همچنين اذعان کردند که درپي اين عمليات‌هاي راکتي و برخورد آنها با شهرک «سديروت»، 3 اسرائيلي مجروح شدند.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بود که در اين حملات، 2 نوجوان فلسطيني به شهادت رسيده و حداقل 25 نفر ديگر نيز زخمي شدند.
همچنين يک منبع نظامي رژيم صهيونيستي بدون اينکه آتش‌بس با گروه‌هاي مقاومت غزه را تاييد يا تکذيب کند، گفت که اقدامات آنها در عرصه ميداني، پاسخ آنها به آتش‌بس را نشان خواهد داد.

هشدار جهاد اسلامي به رژيم صهيونيستي
جنبش جهاد اسلامي فلسطين به رژيم اشغالگر قدس هشدار داد گروههاي مقاومت به هرگونه تجاوز صهيونيستها پاسخ خواهند داد.
به گزارش شبکه تلويزيوني العالم، جنبش جهاد اسلامي فلسطين به رژيم اشغالگر قدس هشدار داد گروههاي مقاومت به هرگونه تجاوز صهيونيستها پاسخ مستقيم خواهند داد .
داود شهاب از مسولين اين جنبش گفت :« ما به حمايت از ملت فلسطين و دفاع از ملت و سرزمينان پايبند هستيم و اگر اشغالگران به حملات و تجاوز و بمباران و گلوله باران ادامه دهند به اين حملات و تجاوز به صورت مستقيم پاسخ داده خواهد شد. ما براي رويارويي با همه احتمالات و نبرد طولاني مدت با اشغالگران آمادگي داريم و چيزي براي از دست دادن نداريم .»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسرائيل غزه مقاومت حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع خبری از درگیری شدید میان مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه خبر دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی و نیز جنگنده های این رژیم اردوگاه آوارگان در النصیرات را زیر آتش گرفتند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی ۴ برج را در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه منهدم کردند.

همزمان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حملات موشکی به سدیروت و شهرک های اطراف غزه در عملیات مشترک با گردانهای عمر القاسم خبر داد.

از سوی دیگر منابع فلسطینی به شهادت ۸ فلسطینی در جریان حمله های رژیم صهیونیستی به محله التفاح در غزه خبر اشاره کردند.

کد خبر 6080049

دیگر خبرها

  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • پایان صبر استراتژیک ایران!
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • تهدید اسرائیل برای پاسخ به ایران؛ سناریو‌های احتمالی کدامند؟
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها
  • واکنش شدید حزب‌الله لبنان به حمله‌های امروز رژیم صهیونیستی
  • نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم