Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ناصر محمودى فرد از مدیریت مجموعه ورزشى آزادى برکنار شد؛ این خبر روز گذشته از شرکت توسعه و نگهدارى اماکن ورزشى بیرون آمد و به سرعت در رسانه ها بازتاب داشت.

محمودى فرد فرماندار سابق دماوند ١٨ بهمن ٩٦ به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادى منصوب شد. چند روز پس از انتصاب محمودى فرد؛ درست در روزهایى که انتقادات از شرکت توسعه بابت برکناری مدیران ورزشى بالا گرفته بود، حسن کریمى مدیرعامل شرکت توسعه در گفت و گویى با خبرنگاران با دفاع از انتخاب او به عنوان مدیر آزادى اظهار داشت: "آزادى براى بهتر شدن احتیاج به یک شهردار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کریمی در همان نشست خبری وعده داد کمتر از چند ماه دیگر مجموعه ورزشی آزادى با وجود محمودى فرد از این رو به آن رو می‌شود و همه شاهد تغییرات مثبتش خواهند بود ولی کمتر از شش ماه کریمى مدیر منصوب خودش را عزل کرد!

موضوع برکنارى محمودى فرد زمانی عجیب میشود که بدانیم او در همین مدت زمان کوتاه تبدیل به مدیر محبوب سیستم شرکت توسعه شده بود.

اگرچه در روزهاى نخست حضور محمودی فرد در آزادى انتقاداتى نسبت به عملکرد او - حداقل از سوى خبرگزارى فارس - مطرح شد ولی عملکردش در چند ماه اخیر همواره با تحسین کریمى و همکارانش همراه بود.

پنجم تیرماه،در تب و تاب برگزارى بازیهاى جام جهانى و نمایش خانوادگى آن در ورزشگاه یکصد هزار نفرى، کریمى از زحمات محمودى فرد با ارایه تقدیرنامه رسمى تشکر کرد. در متن تقدیرنامه مدیرعامل شرکت توسعه که کماکان روى خروجى سایت مجموعه ورزشى آزادى قرار دارد، آمده است: "فراهم نمودن شرایط مساعد و مطلوب جهت نخستین میزبانی از خانواده های فهیم و ورزش دوست ایرانی در ورزشگاه بزرگ آزادی برای تماشای مسابقات جام جهانی همراه با رعایت اخلاق و نظم اجتماعی، اقدامی بس ارزشمند و شگرف است. به پاس مساعی ارزشمند و موثر جنابعالی و همکاران محترمتان، این لوح تقدیم حضور می گردد. امید است با بهره گیری از کلیه توان و تجارب ارزشمند خویش، دلسوزانه و متعهدانه در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی و در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید، بیش از پیش دل سپرده و شاهد درخشش و افتخار آفرینی هرچه بشتر شما در تمامی عرصه ها باشیم."

 

علاوه بر تقدیرنامه رسمى، در جلسه شوراى معاونان شرکت توسعه، کریمى بازهم از محمودی فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی پیرامون پیگیری حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی قدردانی ویژه به عمل آورد.

در کنار این موارد، برگزارى رقابت هاى لیگ جهانى والیبال و یکسری امور عمرانى در استادیوم فوتبال و سالن دوازده هزار نفرى هم از دیگر اقداماتى بود که محمودى فرد انجام داد و مطلوب مدیران شرکت توسعه بود.

تمام این رفتارها، نشان دهنده میزان سطح رضایتمندى کریمى از محمودى فرد بود، حالا چه اتفاقى افتاده که به یکباره مدیر مجموعه ورزشی آزادى مغضوب و معزول میشود؟!

با تفاصیل فوق پرسش اهالى ورزش این است که اگر محمودى فرد عملکرد خوبی داشت چرا برکنار شده و اگر هم ضعفى در کارش بوده چرا تا این اندازه از او تعریف و تمجید می شده است؟!

ظاهرا در پشت پرده این تغییر رویه ناگهانی اتفاقات عجیبی جریان داشته که بیشتر به پایبندی محمودی فر به یکسری اصول باز می گردد. اصولی که به نظر می رسد رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به آن اعتقادی ندارد.

انتظار می رود جهت تنویر افکار عمومى  مدیران شرکت توسعه پاسخگوى پرسش مطرح شده باشند ولى فارغ از شکل و چگونگى پاسخ، باید عنوان داشت برکنارى مدیران ان هم در طرفه العینى نشان دهنده میزان ثبات مدیریت در ورزش ایران است، ورزشى که دائما از پیشرفت آن دم می زنیم اما با تصمیماتى از جنس تصمیمات "حسن کریمى" همه چیز را از اساس زیر سوال مى بریم.

انتهای پیام/س

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد 

او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیزاعلام آمادگی جهت مشارکت داشته است و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.

صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت