Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا در نشست خبری این فدراسیون که در کمیته ملی المپیک برگزار شد گفت: با وجود اینکه برای بازیهای آسیایی جاکارتا پنج سهمیه داشتیم اما با چهار شناگر عازم این مسابقات می شویم زیرا شناگر پنجم نتوانست در رقابت های انتخابی تیم ملی و ثبت رکوردها انتظارات اعضای کادر فنی را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از بازیهای داخل سالن ترکمنستان اردوهای تیم ملی به صورت فشرده برگزار شد و شناگران با جدیت به فعالیت و تمرین پرداختند تا به آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات دست یابند در طول این مدت تلاش کردیم تا شناگران موفق به حضور در چند مسابقه بین المللی شوند اما متاسفانه بسیاری از کشورها همکاری لازم را با ما نداشتند.
­مربی تیم ملی شنا گفت: فردا راهی ترکیه می شویم تا با حضور در مسابقات بین المللی این کشور شرایط شناگران را ارزیابی کنیم .
امیدواریم که بتوانیم به آمادگی مورد نظر برای حضور در بازیهای آسیایی دست یابیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فدراسیون شنا جاکارتا رکورد شناگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند