Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:00:30 GMT

سینمای ایران «زیر نظر» مجید صالحی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۳۴۳۳

پروانه ساخت فیلم سینمایی "زیر نظر" اولین تجربه "مجید صالحی" در مقام کارگردان چندی پیش توسط شورای پروانه ساخت صادر شد و حالا این بازیگر کمدی در جرگه کارگردانان سینمای ایران قرار خواهد گرفت.

تهیه کنندگی فیلم اول "مجید صالحی" را "محمد شایسته" بر عهده گرفته است. براساس آخرین گزارشات این فیلم در ژانر اجتماعی پروانه ساخت گرفته و قرار است یک کمدی پربازیگر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این فیلم را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند.

صالحی همزمان با دریافت پروانه ساخت این اثر در صفحه مجازی خود نوشت:

سلام‌‌‌‌‌‌، شروع کنم یا نه؟ بالاخره بعد از ٢٥ سال کار تو تاتر و تلویزیون و سینما و کارگردانى سریالهاى (سه در چهار) و( موج و صخره) و ... تله فیلمهاى (نیش) و ( میش)و.. اولین کارگردانى سینمایى رو شروع کنم یا نه؟.

وی در حاشیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر درخصوص علاقه خود به کارگردانی گفته بود: کارگردانی برای من اتفاق جذابی است و طی سال گذشته بسیاری از دوستان هم در تلویزیون و هم در سینما به من پیشنهاداتی برای کارگردانی داده‌اند اما هنوز هیچ فیلمنامه‌ای نبوده که نظر مرا برای کارگردانی جلب کند. حتی اوایل امسال صحبتی جدی برای کارگردانی یک سریال نوروزی داشتم اما بنا به دلایلی و همچنین زمان کوتاه ساخت نتوانستم اولین تجربه‌ام را در تلویزیون رقم بزنم.

صالحی با اشاره به جذاب بودن چالش کارگردانی، دغدغه‌های خود در قبال کارگردانی را اینگونه تشریح کرد: دغدغه‌های زیادی برای ساخت اولین فیلمم دارم اما ژانر آن اثر برای من تفاوت چندانی ندارد. اگر فیلمنامه خوب پیشنهاد شود چه در ژانر کمدی و چه در ژانر جدی آن را خواهم ساخت.

وی افزود: هم‌اکنون با برخی از دوستان در حال نگارش چندین اثر هستم و اگر شرایط مهیا شود به زودی اولین فیلم خود را کلید خواهم زد اما اگر هم شرایط جور نشود عجله‌ای برای ساخت آن ندارم.

مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در بندرترکمن، بازیگر ایرانی است. وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش "آنتیگونه" آغاز کرد. او با شخصیت "مجید دلبندم" مشهور شد. شروع فعالیت سینمایی او در سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم "چشم شیطان" بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم تلویزیون بازی فیلم سینمایی زیر نظر مجید صالحی بازیگر و کارگردان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‌‏ و شراره سروش موافقت شورای پردانه ساخت را دریافت کردند.

همچنین فیلم‌نامه‌های «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

دیگر خبرها

  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد