Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تنگستان گفت: پس از گذشت ۶ روز از مفقود شدن یکی از کوهنوردان شهرستان تنگستان جسد این جوان حوالی چشمه بنیون خاییز تنگستان کشف شد. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ استانها بوشهر نظرات

احمد دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تنگستان با بیان اینکه در پی مفقود شدن جوان تنگستانی در کوه‌های بیرمی تیم‌‌های واکنش سریع و جستجو و نجات فعالیت خود را آغاز کردند اظهار داشت:  تیم‌های عملیاتی جستجو و نجات در بخش‌های مختلف نیروی دریایی سپاه و ارتش و نیروی انتظامی، شبانه روز و بی وقفه فعالیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان  تنگستان از کشف جسد این جوان تنگستانی خبرداد و بیان کرد: پس از  گذشت 6 روز از مفقود شدن این کوهنورد به نام محمد حبشی با تمام تلاش‌های صورت گرفته متأسفانه لحظاتی قبل پیکر این جوان حوالی چشمه  بنیون خاییز  تنگستان کشف شد.

سرپرست فرمانداری تنگستان ضمن تقدیر از تلاش تمام عوامل اجرایی، عملیاتی و پشتیبانی در فعالیت شش روزه برای یافتن این جوان تنگستانی خاطر نشان کرد:  از همکاری معاونان سیاسی، امنیتی و عمرانی استاندار، مدیر کل بحران استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، فرمانده پایگاه دریایی ارتش ، تیپ  تکاوران حضرت امیرالمومنین(ع) ، فرمانده انتظامی استان و اعضای مدیریت بحران شهرستان و نیروهای خود جوش مردمی، اهالی منطقه خاییز و  دهیاری بنیون و گشی قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد

شینهوا نوشت که فوجیان حدود ساعت هشت صبح به وقت محلی لنگرگاه «جیاننان» در شانگهای را ترک کرد. در این آزمایش «ثبات و قابلیت توان رانشی و سامانه‌های الکترونیکی» فوجیان سنجیده خواهد شد.

فوجیان پس از «لیائونینگ» و «شاندونگ» سومین ناو هواپیمابر چین و بزرگترین کشتی نیروی دریایی این کشور است.

ناو هواپیمابر فوجیان که برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد- تیر ۱۴۰۱) از آن رونمایی شد، کاملا به صورت داخلی طراحی و ساخته شده است.

این ناو هواپیمابر بزرگتر و به لحاظ فناوری پیشرفته‌تر از شاندونگ (رونمایی شده در ۲۰۱۹) و لیائونینگ است که چین در سال ۱۹۹۸ از اوکراین خرید و آن را بازطراحی کرد.

به غیر از ناو‌های هواپیمابر کلاس فورد (یک کلاس جدید از ناو‌های هسته‌ای توسعه یافته برای نیروی دریایی آمریکا)، فوجیان تنها ناو هواپیمابر در جهان خواهد بود که مجهز به آخرین سامانه الکترومغناطیسی پرتاب هواپیما است.

شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین بار‌ها افزایش آمادگی جنگی و پیشرفت‌های فناوری پیش از صدمین سالگرد تاسیس ارتش خلق چین در سال ۲۰۲۷ را خواستار شده است. برخی از افسر‌های نظامی آمریکا پیشتر مدعی شدند که چین تا آن سال یک حمله نظامی برای گرفتن تایوان را آغاز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!