Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@18:13:30 GMT

کارگزاران حج سعادت بزرگی دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۳۶۷۹

کارگزاران حج سعادت بزرگی دارند

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از دفتر امام جمعه کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست با مدیر کل حج و زیارت و سرکاروان های برتر حج استان اظهار داشت: زائران خانه خدا را معمولا افرادی تشکیل می دهند که از سن بالایی برخوردارند و عمری برای رسیدن به خانه خدا آرزومند بوده اند و خدمت به چنین افرادی که با نیت عبادت و بندگی خدا راهی این سفر می شووند ثواب بزرگی نزد خداوند دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اسلام را تا به امروز شعائر زنده نگاه داشته است و یکی از مهمترین این شعائر همین مراسم و مناسک حج است که سراسر عبودیت و بندگی است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سفر حج سفری بسیار شیرین و پر اهمیت در زندگی افرادی است که نصیبشان می شود و باید در این سفر نهایت بهره را از عبادت و بندگی خداوند ببرند.


حامد دارابی هم در این دیدار اظهار داشت: امسال یک هزار و ۱۳۰ نفر در قالب ۸ کاروان متشکل از ۵ کاروان شیعه و ۳ کاروان اهل تسنن از استان کرمانشاه عازم سفر پر خیر و برکت حج خواهند شد.


مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: میاگین سنی حجاج امسال ۵۶ سال می باشد و ۴۰ سرکاروان طی قرعه از بین ۳۰۰ نفر مدیریت این کاروان ها را به عهده دارند و آموزش ها و دستورات لازم را برای خدمت رسانی و رفاه حال حجاج دریافت کرده اند.

کد خبر 4347085

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر سازمان حج و زیارت کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی آتش سوزی یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، ۲۴ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و ۳۹ درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

به گزارش جام جم آنلاین از هلث دی نیوز، نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش خطر ابتلاء به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر «سوفی پادوک»، محقق ارشد از بنیاد بیمارستان دانشگاه نورفولک بریتانیا، می‌گوید: «اگر انتخابی بین رفتن از پله یا آسانسور دارید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به حفظ سلامت قلب شما کمک می‌کند».

پادوک گفت: «بالا رفتن از پله یک شکل عملی و قابل دسترس از فعالیت بدنی است. با وجود این، اغلب افرادی که برای رسیدن به طبقه بالاتر عجله دارند، پله‌ها را نادیده می‌گیرند.»

پادوک می‌گوید: «حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالارفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای ادغام در برنامه‌های روزمره باشد».

برای این مطالعه، محققان داده‌های ۹ مطالعه شامل بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر را جمع آوری کردند.

پادوک در ادامه افزود: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعه ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، فواید بیشتری دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها بالا بروید.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901445

دیگر خبرها

  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • «معلم» پیام آور سعادت انسان‌ها است
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • معلم، نویدبخش آینده روشن
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند