Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@22:46:44 GMT

چیز‌هایی که تا این لحظه نمی‌دانستید

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۳۷۴۱

برترین‌ها: مغز ما قبل از تولد شروع به کار می‌کند و رشد آن هرگز متوقف نمی‌شود. علاوه بر این، برای اینکه عملکرد مغز در طول عمر سالم و طبیعی بماند، باید با اطلاعات جدید ماده خاکستری مغز را تقویت کنیم. در این مطلب حقایقی می‌خوانید که احتمالا قبلا نمی‌دانستید.

۱۰۰ نفر در بازی سنگ کاغذ قیچی مورد بررسی قرار گرفتند و نمودار زیر از انتخاب‌های آن‌ها به دست آمد   اندازه قلب نهنگ آبی در مقایسه با انسان   استفاده از فرابنفش برای پیدا کردن خراش در چشم انسان   اگر یک خراش روی چشم وجود داشته باشد و پزشکان بخواهند جای آن را پیدا کنند، یک قطره رنگ فرابنفش در چشم می‌چکانند و با استفاده از نور فرابنفش آن را پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصویر می‌توانید محل خراش را ببینید.

رنگین کمان دوبل با رنگین کمان معمولی فرق دارد   اگر رنگین کمان دوبل باشد، ترتیب رنگ هایشان برعکس هم است: در یکی از آن‌ها قرمز و دیگری بنفش پایین قرار می‌گیرد.

عرق اسب آبی علاوه بر اینکه قرمز است، ضدآفتاب و آنتی بیوتیک نیز است.   دندان حلزون سخت‌ترین ماده جهان است. آن‌ها می‌توانند حتی سنگ را بجوند.   آدامس بادکنکی بروکلی   مک دونالد قصد داشت آدامس بادکنکی با طعم بروکلی بفروشد تا بچه‌ها را به خوردن غذای سالم تشویق کند، اما موفق نشد.

غاری که یک دنیای کاملا جدید است   بزرگترین غار جهان در ویتنام است و آنقدر بزرگ است رودخانه، جنگل و حتی آب و هوای خودش را دارد.

بهترین ورزشکار تاریخ در میان ما زندگی می‌کند   مایکل فلپس ۲۸ مدال المپیک دارد که یک رکورد جهانی است.

پلاک‌های ماشین در شمال غربی کانادا به شکل خرس هستند   عناصر دکوراتیو از یونولیت ساخته می‌شوند   برخی عناصر تزئینی از یونولیت ساخته می‌شوند که با لایه نازکی از بتن پوشیده می‌شود. این ارزان‌تر از مصالح واقعی است و از نظر ظاهری به همان شکل است.

ساکت‌ترین اتاق جهان   ساکت‌ترین جای زمین متعلق به مایکروسافت است. این اتاق برای آزمایش دستگاه‌های جدید است. در این اتاق می‌توانید صدای ضربان قلب و گردش خون در رگ هایتان را بشنوید.

دلیل واقعی که فلامینگو‌ها روی یک پا می‌ایستند   اسکلت فلامینگو طوری شکل گرفته که بتواند روی یک پا بایستد و نیازی به استفاده از عضلاتش نداشته باشد. پای آن‌ها ثابت است و بدنشان با جاذبه متعادل می‌شود بنابراین خسته نمی‌شوند. اما هنوز مثل عکس روی زمین می‌خوابند.  

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!

تصویری از اهدای مدال ملیکا رسولی به علی دایی منتشر شد که حالا تکذیب شده است.

طرفداری | انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! 

در همین راستا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت. به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری به خبرنگار «اعتماد» گفت:

ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه‌. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد:

خود من به دلیل اینکه‌ پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ‌ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده!

ملی‌پوش سابق افزود:

او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود:

سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رنگ خون چشمگیر است
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • بازتاب تظاهرات دانشجویان در جهان
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل