Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي دووميداني در مورد نامه‌اش به اتحاديه جهاني گفت: اين نامه صرفا براي اعلام تخلف فدراسيون دووميداني براي اعزام ورزشکار صغرسن بود.
به گزارش خبرگزاري فارس، ماجراي نامه يکي از مربيان دووميداني به فدراسيون جهاني در مورد صغر سن بودن حسين رسولي، ملي پوش پرتاب ديسک جوانان در يکي دو روز گذشته حاشيه ساز شده و برخي نتيجه نگرفتن رسولي در مسابقات جهاني را به اين موضوع مرتبط مي‌دهند و برخي هم گفته‌اند اين کار حامد احمدپور، براي گرفتن اقامت کانادا بوده که هر دو مورد مطرح شده نمي‌تواند چندان درست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مربي دوهاي سرعت که در انتخابات فدراسيون دووميداني به مجيد کيهاني، رئيس فعلي فدراسيون هم راي داده بود، يکي دو سال پيش براي ادامه زندگي به کانادا رفت.
احمدپور در گفت‌وگو با فارس در مورد ارسال نامه‌اش به فدراسيون جهاني و حواشي به وجود آمده اينگونه توضيح داد: تخلفي را به فدراسيون جهاني گزارش کردم که براي من مسجل شده بود و هيچ صحبتي در مورد دوپينگ و اين مسائل انجام ندادم. اين موضوع هم اين گونه برايم روشن شد که خود رسولي در مصاحبه‌اي گفته بود: من برادري داشتم که فوت کرده و تا چند سال با شناسنامه او مسابقه مي‌دادم. مسئله دوم اينکه فدراسيون رکوردهاي رسولي را به عنوان رده سني جوانان قبول نداشته و او را به صورت آزاد شرکت داده است.
وي ادامه داد: مورد سوم مربوط به صحبت‌هاي گرزي، مسئول استعداديابي وقت فدراسيون بود که از کيهاني خواسته بود از رسولي حمايت کند، اما کيهاني گفته او در بخش جوانان نيست و فعلا نمي توانيم حمايت کنيم.
اين مربي دووميداني تاکيد کرد: اعتقاد دارم رسولي ورزشکار مستعد و آينده داري است، اما نه او و نه مربي‌اش مسئول تخلف فدراسيون نيستند و مشکل اصلي فدراسيون است که ورزشکار را سکوي پرتاب خود مي‌کند و با وجود اينکه مي‌داند اين فرد صغر سن دارد، او را اعزام مي‌کند. فدراسيون از اول هم کار خود را با دروغ و بزرگنمايي شروع کرد. قول داده بودند که اسپانسرهاي ميلياردي مي‌آورند و وضعيت مالي ورزشکاران بهتر مي‌شود.
وي ادامه داد: گفته بودند به افراد شناخته شده باج نخواهند داد، اما عملا بعد از اينکه سرکار آمدند ديديم که حقوق مربيان و ورزشکاران قطع شد و خود رئيس و دوستان و همکاران وي فرصت‌ها را غنيمت شمرده و مسافرت مي‌روند. بدترين اتفاقي که در حال حاضر مي‌افتد اين است که فدراسيون به دنبال مهندسي کردن انتخابات هيات‌ها هستند.
احمدپور گفت: به عنوان کسي که چند سال به عنوان مربي در خدمت تيم ملي بودم از وزارت ورزش تقاضا دارم که با ديدي نظارتي و کارشناسي به فدراسيون دووميداني نگاه کند و صرفا به بزرگنمايي‌ها و تبليغات فدراسيون توجه نکند.
وي در مورد اينکه ادعا کرده‌اند نامه او به خاطر اقامت در کانادا بوده است، تاکيد کرد: مطرح کردن اين موضوع واقعا خنده دار است، مگر فدراسيون جهاني اقامت مي‌دهد؟ از سوي ديگر من اقامت خود را در سال 2015 گرفته‌ام. نامه ام صرفا براي مشخص شدن تخلف فدراسيون دووميداني بود. تخلف، تخلف است و فرقي نمي‌کند از سوي چه کسي باشد و به همين دليل فکر نمي‌کنم کار اشتباهي کرده باشم. قبل از نامه نوشتن نيز اين موضوع را به خود فدراسيون گفته بودم، اما گوش نکردند.
احمدپور در پايان عنوان کرد: دووميداني زندگي من است و از موفقيت‌هاي اين رشته در کشور خوشحال مي‌شوم و فرقي هم نمي کند توسط چه ورزشکاري باش. اميدوارم کاروان کاروان دووميداني ايران در بازي‌هاي آسيايي عملکرد موفقي داشته باشد و پرمدال بازگردد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد