Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:23:46 GMT

ساخت افشانه رنگ با بطری نوشابه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۳۸۷۵

ساخت افشانه رنگ با بطری نوشابه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ قوطی افشانه خالی، بطری نوشابه و سوپاپ تیوب وسایلی است که می‌توانید با آنها افشانه رنگ خودتان را بسازید.

گفتنی است؛ این افشانه رنگ قابلیت استفاده مجدد را دارد و می‌توانید با یک تلمبه آن را شارژ کنید.

 

بیشتر بخوانید: سه استفاده مفید از قوطی‌های نوشابه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/


تبدیل بطری نوشابه به اسپری رنگ + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین گیاهان برای بالکن

آیا برای شما نیز پیش آمده است که از خیابانی رد شده باشید و جذب زیبایی یک بالکن شده باشید؟ این اتفاق برای بسیاری از افراد می‌افتد. معمولاً زیبایی این بالکن‌ها مدیون گیاهان و گل‌های با طراوتی است که در آن محل قرار گرفته‌اند. به همین دلیل است که وقتی نام بالکن و تراس آپارتمان به گوش ما می‌خورد، انتظار یک فضای کوچک سبز با گیاهان بسیار زیبا و حتی گل‌دار را داریم. دقیقاً سرسبزی همین بالکن‌ها هستند که منظره زیبایی را برای رهگذران به وجود می‌آورند. اگر می‌خواهید با بهترین گیاهان بالکنی مقاوم به سرما و گرما آشنا شوید و قصد زیبا‌سازی فضای بالکن خانه خود را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان مناسب برای بالکن کدامند؟
درست است که وجود گیاهان آپارتمانی در خانه می‌تواند باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شود، اما اگر خانه شما بالکن دارد، می‌توانید از این فضا نیز نهایت استفاده را کنید. شما می‌توانید با تهیه و نگهداری از بهترین گیاهان مناسب بالکن، محیطی سبز و زیبا بیافرینید. برای انجام این کار، کافی است بهترین گیاهان برای بالکن را بشناسید. ابتدا از این موضوع مطمئن باشید که شما می‌توانید در کوچکترین بالکن هم یک باغچه سبز و زیبا داشته باشید، زیرا متراژ این فضا از آپارتمانِ شما مهم نیست. موضوعی که باید به آن اهمیت دهید، این است که گیاه منتخب شما باید علاوه بر نور فراوان خورشید، در برابر گرمای خروجی از ساختمان نیز مقاومت بالایی داشته باشد. این گیاه باید نسبت به گرد و غبار و آلودگی هوا نیز مقاوم باشد.

شمعدانی
گل زیبای شمعدانی یکی از محبوب‌ترین گیاهان مناسب برای بالکن است. این گیاه نور دوست است و می‌تواند در فضای بیرون از خانه به خوبی دوام بیاورد. این گیاه خوشبو، رشد بسیار سریعی نیز دارد. شما می‌توانید گیاه شمعدانی را با گل‌هایی به رنگ قرمز، ارغوانی، سفید و صورتی تهیه نمایید.

گل داوودی
گل داوودی نیز یکی از گل‌های بسیار مقاوم در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف است. جالب است بدانید که این گیاه مناسب برای بالکن نیز دارای رنگ‌های متنوع و زیبایی می‌باشد. تهیه هر کدام از آن‌ها زیبایی خاصی به تراس خانه شما خواهد داد.

اطلسی
بدون شک گل اطلسی یکی از محبوب‌ترین گیاهان گلدار مناسب برای بالکن و تراس است. گل‌های این گیاه زیبا و پرطرفدار با رنگ‌هایی مثل صورتی، بنفش، قرمز، سفید و ارغوانی وجود دارد. گل اطلسی در شب عطر بسیار ملایم و خوشبویی را در فضا پراکنده می‌کند. رشد این گیاه سریع است و می‌تواند بالکن شما را به فضایی سبز و رنگارنگ تبدیل کند.

بگونیا
یکی از گیاهان چند ساله همیشه سبز، بگونیا است که دارای گونه‌های متنوعی است. این گیاه زیبا دارای دو نوع گلدار و برگی می‌باشد. گونه گلدار بگونیا در رنگ‌های صورتی، سفید، نارنجی، قرمز و طلایی وجود دارند.

حنا
یکی دیگر از بهترین گیاهان برای بالکن حنا است. این گیاه در رنگ‌های متنوعی مانند سفید، قرمز، صورتی، بنفش، مرجانی و بنفش قابل تهیه است. 

پیراکانتا
گیاه پیراکانتا نیز یکی از بهترین گیاهان برای بالکن به شمار می‌آید. پیراکانتا یک گیاه همیشه سبز بسیار زیبا است که شاخه‌های تیز و تیغ‌دار دارد.

شاه پسند
رشد گیاه شاه پسند بسیار خوب است و می‌تواند یکی از بهترین گیاهان برای بالکن و تراس شما محسوب شود. پیش از خرید گل شاه پسند باید بدانید که این گیاه در رنگ‌های متنوع و سایز‌های متفاوتی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و فضای مورد نظرتان یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

گل محبوبه شب
قرار دادن گل محبوبه شب در بالکن شما باعث می‌شود که در هنگام شب، بوی بسیار خوب و عطر خیلی مطبوعی از این گیاه به مشام شما برسد. این گیاه از گل‌های همیشه سبز محسوب می‌شود. این گیاه در تمام فصول سال گل می‌دهد و فضای معطری را برای شما فراهم خواهد کرد.

درختچه‌های مناسب برای بالکن
همواره در بین بین بهترین گیاهان برای، بالکن نام برخی از درختچه‌ها نیز به چشم می‌خورد. درختچه‌هایی مانند آزالیا، آندرومدا، گل کاغذی، بروگمانسیا برخی از این درختچه‌های مناسب برای بالکن محسوب می‌شوند.

درختچه بروگمانسیا یا ترومپت فرشته
شما دوستان گرامی ممکن است درختچه بروگمانسیا را با نام سرنا گل نیز بشناسید. این درختچه همیشه سبز، گل‌دار است و گل‌های آن در شب، بوی خوبی را به مشام شما می‌رساند.

درختچه آزالیا
آزالیا با گل‌های بسیار زیبایی که دارد، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای بالکن و تراس خانه شما باشد. آزالیا گل‌های زیادی می‌دهد و زیبایی بالکن شما را چندین برابر می‌کند. به خاطر بسپارید که این درختچه زیبا برای رشد خوب نیاز به خاک اسیدی دارد.

گل کاغذی
گل کاغذی یک درختچه نسبتاً بزرگ است که به سمت بالا رشد می‌کند و می‌تواند باعث زیبایی تراس شما شود. به این نکته دقت کنید که اگر بالکن شما بزرگ است و فضای کافی برای نگهداری گل کاغذی را دارید، می‌توانید آن را تهیه نمایید.

درختچه آندرومدا

اگر با درختچه آندرومدا آشنا نیستید، باید به شما بگوییم که این درختچه گزینه مناسبی برای بالکن است، زیرا پوشش گیاهی زیبا و خوبی در این فضا ایجاد می‌کند. گل‌های این درختچه زیبا، صورتی رنگ هستند و گل‌دهی آن‌ها از اواخر زمستان شروع می‌شود.

بالکن جنوبی یا بالکن شمالی؟
جالب است بدانید که برخی از گیاهان برای شرایط نوری زیاد و برخی دیگر از آن‌ها برای شرایط نوری کم مناسب هستند به همین منظور آن‌ها را به دو دسته برای بالکن شمالی و بالکن جنوبی تقسیم بندی می‌کنند. مشخص است که گیاهانی که به نور شدید و زیاد احتیاج دارند برای بالکن جنوبی مناسب هستند و گیاهانی با نیاز نوری متوسط برای بالکن شمالی خانه شما مناسب‌تر به نظر می‌رسند.

بهترین گیاهان برای بالکن شمالی
شما دوستان گرامی می‌توانید گیاهانی مانند حنا، بگونیا، زنبق یا سوسن سفید، گل گوشواره‌ای، هوستا، بنفشه، فیل گوش و پیچک را در بالکن شمالی منزل خود قرار دهید.

بهترین گیاهان برای بالکن جنوبی
بهترین گیاهان برای بالکن جنوبی منزل شما اقاقیا، شمعدانی، نیلوفر، گل کاغذی، عشقه، پیچ امین الدوله و… هستند.

همان‌طور که می‌دانید شرایط نگهداری گیاهان مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشد. به همین دلیل است که تمامی گیاهان برای نگهداری در بالکن مناسب نیستند؛ به عنوان مثال انواع گیاهان آپارتمانی و انواع درختچه آپارتمانی فقط برای نگهداری در محیط داخلی منزل یا محل کار مناسب خواهند بود. 

منبع: روزیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی خواندنی‌ها

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ شب نمی‌توانید در این جزیره بمانید!
  • بهترین گیاهان برای بالکن
  • همه چیز درباره بازار عرب‌های کیش
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • بهترین زمان سفر به قشم چه فصلی است؟
  • افزونه صفحه ساز المنتور چیست؟
  • هوم جیم یا باشگاه خانگی چیست؟
  • استقلال با پرتاب سنگ و بطری نقره‌داغ شد
  • لیست قیمت انواع کانکس ها از 2 متر تا 100 متر
  • گچبری دور لوستر و لامپ