Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آب و فاضلاب روستایی هویزه با اشاره به بی آبی 52 روستا در هفته گذشته گفت: از شب گذشته آب در رودخانه نیسان به خوبی جاری شده است و اکنون همه روستاهایی که با قطعی آب مواجه بودند، از آب پایدار بهره‌مند شده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عبدالکاظم کروشات در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان هویزه اظهار کرد: هفته گذشته به دلیل کاهش آورد آب رودخانه نیسان در این شهرستان تامین آب شرب 52 روستا مختل شد و مردم با مشکلاتی در این زمینه مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با رهاسازی آب و افزایش دبی آب این رودخانه از چند روز گذشته، تعداد روستاهای بی آب در دو روز گذشته به 13 روستا رسید و امروز نیز همه روستاهای شهرستان مجددا از آب پایدار بهره‌مند شدند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی هویزه تصریح کرد: از شب گذشته آب در رودخانه نیسان به خوبی جاری شده است و اکنون همه آن 52 روستایی که با قطعی آب مواجه بودند، از آب پایدار بهره‌مند شده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کروشات عنوان کرد: در روزهایی که آب در این روستاها با قطعی مواجه بود، آبرسانی به مردم از طریق تانکر انجام می‌شد تا آب شرب مورد نیاز مردم در روستاهای هویزه تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در آن روزها رودخانه آبی برای توزیع نداشت، آبی که از طریق تانکر به مردم روستاها داده می‌شد، آب تصفیه شده شهری و دارای کیفیت مناسب بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بحران آب بی آبی خشكسالي هویزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بهرام اسدی بیان داشت: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه پنج روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

اسدی افزود: هدف گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف گذاری اولیه رقم خورد.

وی یادآور شد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند