Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم اباد - ايرنا - مدير فرودگاه خرم آباد گفت: 2 پرواز فوق العاده در مسير خرم آباد - مشهد و بالعکس 29 تير و دوم مردادماه انجام مي شود.

غلامرضا بني صدر روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: پيش از اين شرکت هواپيمايي تابان اعلام کرده بود که پروازهاي خرم آباد - مشهد به دليل چک ادواري و کمبود ناوگان برقرار نمي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: در برنامه جديد اين شرکت به فرودگاه خرم آباد، انجام 2 پرواز موردي اعلام شده که اين به معناي فعاليت مستمر تابان در اين فرودگاه نيست.
وي تصريح کرد: بنابر اعلام شرکت تابان، پرواز 29 تيرماه ساعت 5:30 ازمشهد به خرم آباد و ساعت 8:30 در مسير برگشت انجام مي شود.
بني صدر گفت: همچنين پرواز روز سه شنبه دوم مردادماه نيز در همين ساعات برقرار خواهد شد.
فرودگاه خرم آباد در حال حاضر بجز روزهاي شنبه، در مسير تهران - خرم آباد و برگشت پرواز دارد که با توجه به انجام 2 پرواز رفت و برگشت در روزهاي پنجشنبه و جمعه، هر هفته 16 سورتي پرواز در اين فرودگاه برقرار مي شود.
به گزارش ايرنا پرواز هفته هاي اخير شرکت هواپيمايي تابان از فرودگاه خرم آباد به مقصد تهران، مشهد و بالعکس بدون اطلاع رساني لغو شده که به نظر مي رسد با توجه به نامنظمي پروازهاي گذشته و با ادامه اين روند، قطع ارتباط اين شرکت در خرم آباد دور از انتظار نخواهد بود.
پروازهاي اين شرکت هواپيمايي به مقصد مشهد روزهاي سه شنبه و جمعه با استقبال از سوي مسافران لرستاني برقرار بود که متاسفانه بدون دليل لغو شد و پرواز فوق العاده خرم اباد - مشهد نيز تضميني براي بازگشت تابان نيست.
همچنين تنها پرواز تهران - خرم آباد و بالعکس اين شرکت که روزهاي دوشنبه انجام مي شود در هفته هاي اخير برقرار نشده و تاکنون نيز برنامه اي براي برقراري مجدد ان اعلام نشده است.
تاکنون هيچگونه اعلام رسمي از طرف اين شرکت براي عدم حضور در فرودگاه خرم آباد ارائه نشده اما مسئولان شرکت عنوان کرده اند تا اطلاع ثانوي پروازها در اين فرودگاه لغو است.
لغو پروازهاي تابان در فرودگاه خرم آباد در شرايطي رقم خورده که پروازهاي شرکت ايران اير نيز به صورت منظم برقرار نمي شود به طوري که پرواز روزهاي شنبه، دوشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در مسير تهران برقرار نشد.
7269/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند