Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرآيند طراحي اتصال پهنه جنوبي درياچه شهداي خليج فارس به بوستان جنگلي چيتگر که از طريق برگزاري فراخوان و انجام مسابقه به ثمر نشسته است در صحن علني شوراي اسلامي شهر تهران ارائه و بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، صبح امروز يکشنبه بيست و چهارم تيرماه سال 1397 همزمان با هفتاد و ششمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران، روند برگزاري فراخوان و انتخاب طرح برتر در زمينه اتصال پهنه جنوبي درياچه شهداي خليج فارس به بوستان جنگلي چيتگر مطرح شد و اعضاي پارلمان شهري ضمن بررسي اهداف و الزامات سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران از برپايي فراخوان، با جزئيات طرح برگزيده آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است مسابقه طراحي اتصال پهنه جنوبي درياچه شهداي خليج فارس به بوستان جنگلي چيتگر نمونه بارزي از رويکرد تغيير نگاه به توسعه شهر به شمار مي آيد؛ رويکردي که تعريف و پيدايش آن به دوره جديد مديريت شهري بازمي گردد.
گفتني است اواخر آذرماه سال 1396 ايده انتخاب طرح پل دسترسي جنوب درياچه شهداي خليج فارس به بوستان جنگلي چيتگر از طريق برگزاري فراخوان مطرح شد. در نهايت با گردهم آمدن گروه هاي داوطلب شرکت کننده، مسابقه در دو مرحله برگزار شد و طرح برگزيده مورد معرفي قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتصال بوستان چيتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در این مدت نسبتاً مواج است و سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت

وی افزود: آسمان غالب نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی روز‌های آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز (فیلم)
  • لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران