Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی روز یکشنبه با حضور مردم مومن و متدین و بانوان محجبه در مقابل مسجد امام حسین(ع) شهر اقبالیه برگزار شد.

در این مراسم که به صورت پیاده روی به سمت بوستان ولایت در تپه باستانی این شهر برگزار شد شرکت کنندگان خواستار توجه به رعایت شئونات اسلامی و ترویج فرهنگ عفتف و حجاب در جامعه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، رئیس دانشگاه آزاد تاکستان، اعضای شورای شهر اقبالیه، مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نیز حضور داشتند سعید عزیزی از کارشناسان حوزه عفاف و حجاب در خصوص نقش حجاب در کاهش آسیب های اجتماعی مطالبی بیان کرد.

عزیزی در خصوص هجمه های فرهنگی علیه حجاب بانوان اظهارداشت: حفظ حجاب بر اساس آیات قرآنی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که می تواند جامعه را از بسیاری از مشکلات مصون کند.

حافظ کل قرآن کریم یادآورشد: اگر باور به اهمیت حجاب در جامعه نهادینه شود و مردم به رعایت حجاب و عفاف پایبند شوند زمینه سالم سازی جامعه مهیا می شود.

تجلیل از بانوان محجبه، برپایی نمایشگاه فرهنگی در 6 غرفه، اجرای تئاتر و نمایش خیابانی، توزیع بروشورهای مرتبط با حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

کد خبر 4347173

منبع: مهر

کلیدواژه: حجاب و عفاف راهپیمایی قزوین بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی آتش سوزی یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد