Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق نامه روزهای اخیر دولت به همه سازمان ها و وزارتخانه ها، با یادآوری این که انتقال و جابه جایی اعتبار مربوط به نیروهای قرارداد انجام کار معین (کار مشخص) و ساعتی بین دستگاه های دولتی ممنوع است، اعلام شده انتقال این افراد صرفا در داخل یک دستگاه اجرایی و واحدهای استانی آن با رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی، امکان پذیر است اما باید مواردی چون توافق دستگاه مبدأ و مقصد، طی سلسله مراتب قانونی تعیین شده و پیش بینی حقوق و مزایای سال آینده آن ها در این موضوع رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات همکاری دستگاه‌های دولتی با درگاه ملی مجوزها اعلام شد | این ۱۵ دستگاه مجوز الکترونیکی ندارند!

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین آمارهای حوزه مجوزها نشان می‌دهد: تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز ۳۱ فروردین به شناسه یکتا تبدیل شده به ۳۷۹ هزار و ۶۶۱ مجوز رسیده است.

در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا را انجام داده‌اند، سازمان ملی استاندارد با تبدیل ۲۱.۸ درصد از مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا، اصناف با تبدیل ۱۲.۸ درصد از مجوزها به شناسه یکتا، وزارت ورزش با تبدیل ۷.۲ درصد و سازمان انرژی اتمی با تبدیل ۲.۶ درصد از تبدیل مجوزهای صادره کاغذی به شناسه یکتا در صدر جدول رتبه‌بندی دستگاهی قرار دارند.

قعر جدول رتبه‌بندی دستگاهی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا نیز به قوه قضائیه، وزارت علوم، بانک مرکزی و سازمان محیط‌زیست اختصاص دارد.

این عملکرد در حالی است که طبق قانون، از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.

با تمهیدات اندیشیده شده در درگاه ملی مجوزها، فعالان اقتصادی فاقد مجوز یکتا می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir شناسه یکتای خود را سریع، غیرحضوری، آسان و البته رایگان دریافت کنند.

کد خبر 845850 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی اصناف

دیگر خبرها

  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • هشدار «نارنجی» سازمان هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار جوی به اصفهان
  • افزایش ۳ تا ۷ برابری اسقاط خودرو‌های فرسوده با ابلاغ آیین نامه جدید
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • جزئیات همکاری دستگاه‌های دولتی با درگاه ملی مجوزها اعلام شد | این ۱۵ دستگاه مجوز الکترونیکی ندارند!
  • ۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی
  • کدام نهاد دولتی بیشترین تبدیل مجوز را دارد؟