Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@08:47:05 GMT

روش ضد آب کردن کفش ها با شمع

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۴۹۷۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 در این ویدیو می‌بینیم که چطور با پارافین شمع به راحتی کفش های برزنتی خود را ضد آب کنید، همچنین دو شگرد دیگربرای فصل زمستان را می‌بینید، که امتحان کردن آن ها می‌تواند جالب باشد. یکی ساختن گرم کن دست شیمیایی و دیگری ساختن یک چراغ گرم کن با شمع.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم پیش از خرید در ضد سرقت

کسانی که به دنبال خرید در ضد سرقت برای ورودی واحد یا آپارتمان خود هستند ، همیشه نگرانی از بابت خرید یک محصول با کیفیت و استاندارد که امنیت منزلشان را تامین کنند را دارند.

محل مورد استفاده در ضد سرقت

یکی از مهم ترین نکاتی که باید خریداران در ضد سرقت به آن توجه کنند محل نصب در است، چون با طول عمر و ماندگاری در ضد سرقت شما رابطه مستقیم دارد. برای مثال شما قصد خرید خوردو دارید و در منطقه کوهستانی و با فراز و نشیب زیاد زندگی می کنید طبیعتا باید به سراغ خودروهایی بروید که استحکام و استقامت بالایی در جاده های منطقه شما داشته باشد. خرید در ضد سرقت هم به همین گونه است کسانی که در ضد سرقت برای محیط داخلی آپارتمان خود می خواهند می توانند بدون محدودیت و در طیفی گسترده تر انتخاب خود را انجام دهند. همچنین پیشنهاد می شود که کسانی که در مناطق شرجی و مرطوب دارند از در ضد سرقت فلزی یا در ضد سرقت ترموود یا شیشه سکوریت استفاده کنند که هم تنوع محصولات بالایی دارند و هم در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی و گرما و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

استراکچر داخلی در ضد سرقت

نکته بعدی در خرید در ضد سرقت، متریال داخلی لنگه در است. امنیت منزل شما به طور مستقیم با همین عامل بستگی دارد. داشتن یک در ضد سرقت با صفحه کشی کامل و همراه با قوطی کشی به طور کامل خیال شما را از بابت امنیت در ورودی تامین می کند. در ضد سرقت استاندارد باید دارای صفحه کشی 100 درصدی داخل لنگه در باشد و شامل قوطی کشی افقی که به طور کامل عرض در را پوشش بدهد، باشد. قوطی کشی داخل لنگه در مانع ورود سارقان به روش دیلم کردن می شود که یکی از رایج ترین روش های سرقت است. در اینجا نمونه‌ای از صفحه کشی داخلی در ضد سرقت مجموعه اهورا را مشاهده می کنید.

کیفیت رنگ رویه و چهارچوب در ضد سرقت

نکته سوم در خرید در ضد سرقت این است که بدانید کیفیت رنگ رویه در و چهارچوب ها چیست؟ چهارچوب یک در ضد سرقت استاندارد، به دلیل مجاورت با محیط بیرونی و شرایط مختلف آب و هوایی باید بسیار مقاوم و ضد خط و خش باشد. رنگ الکترو استاتیک از بهترین رنگ های چهارچوب است که در کوره با حرارت بالا پخته می شود و پوشش دهی ضخیم بر روی چهارچوب هر گونه خط و خش و بارش باران مقاومت می کند و باعث طول عمر محصول شما می شود. حداقل ضخامت در ضد سرقت ورق چهارچوب 1.25 میلی متر است که البته قابلیت ارتقا به ضخامت های 1.5 میلی متر و 2 میلی متر هم دارد.

رنگ رویه در ضد سرقت باید دارای استاندارد های جهانی باشد. با توجه به بازار ایران و واردات رنگ های مختلف برای رنگ رویه در از کشور هایی مانند ایتالیا و ترکیه، بهترین و با کیفیت ترین رنگ موجود در ایران وارداتی کشور ترکیه است که پر استفاده ترین رنگ در صنعت در سازی نیز است.

یراق آلات در ضد سرقت

نکته ای که باید حتما از فروشنده در ضد سرقت بپرسید این است که برند یراق آلات چیست؟ شامل ضمانت نامه شرکتی است؟ یراق آلاتی که برای در ضد سرقت استفاده می شود از کشور های مختلف مانند ایتالیا، ترکیه وارد می شوند و به تازگی از یراق آلات ایرانی تولید داخلی هم در بخش های گوناگون مورد استفاده می شوند. در استفاده از یراق آلات باید این نکته را در نظر گرفت که ضمانت تعویض داشته باشد.

پر استفاده ترین یراق برای در ضد سرقت، برند کاله (KALE KILIT) که وارداتی کشور ترکیه است، شامل ضمانت نامه و شماره سریال مخصوص برای هر قفل است که نشان دهنده اصالت این محصول است. این برند تنوع محصولات بالایی نیز دارد که باعث ایجاد امنیت بیشتر برای شما می شود مانند قفل گاوصندوقی و چنگکی که به تازگی استفاده از این محصولات افرایش یافته است که در بخش زیر مشاهده می کنید.

نصب در ضد سرقت توسط متخصصان

نکته ای بسیار مهم که کمتر به آن توجه می شود این است که نصب در ضد سرقت توسط متخصصان این حوزه انجام شود. انجام یک نصب دقیق با استفاده از دستگاه های مخصوص و بتن ریزی داخل چهارچوب های ضد سرقت دو عملی است که نصاب های متخصص باید انجام دهند و باعث استحکام بسیار زیاد و جلوگیری از ورود سارقان به روش جک زنی می شود. حتما از فروشگاهی که در ضد سرقت تهیه می کنید درخواست نصاب مجرب کنید تا به بهترین نحو در ورودی شما نصب شود.

مشاوره قبل از خرید در ضد سرقت

مشاوره قبل از خرید در ضد سرقت به انتخاب یک در مناسب با توجه به محیط زندگی، ابعاد مناسب و ایمن با بالاترین کیفیت کمک خواهد کرد. برای ارتباط با کارشناسان فروش و مشاوره در حوزه انواع در ورودی و در ضد سرقت با شماره 88449064-021 تماس حاصل کنیید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885254

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در آخرین روز سال
  • سکانس‌هایی از فیلم برای مرجان
  • سکانس‌هایی ازفیلم برای مرجان
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • بازدید از سردخانه و محل نگهداری و توزیع میوه شب عید
  • داریوش شجاعیان: این داد و بیدادها و حرکات کنار زمین کیفیت بازی‌ را پایین می‌آورد / فیلم
  • فرجی: فقط با استقلال رقابت نمی‌کنیم
  • نکات مهم پیش از خرید در ضد سرقت
  • برگزاری کنفرانس«ساختن پل میان مذاهب اسلامی»باحضور نمایندگان ایران
  • ویدیو/ فناوری‌هایی که برای کیفیت زندگی مضرند