Web Analytics Made Easy - Statcounter

از همه خواهران و از همه زنان امت رسوال الله می‌خواهم روز به روز حجاب خود را تقویت کنید مبادا تار مویی از شما نظر نامحرمی را به خود جلب کند. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با هفته عفاف و حجاب، شایسته است نگاهی بیندازیم به وصیت شهید مدافع حرم، محسن حججی درباره اهمیت « عفاف و حجاب»، که در ادامه از نظرتان گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از وصیت نامه شهید حججی آمده است:

از همه خواهران و از همه زنان امت رسوال الله می‌خواهم روز به روز حجاب خود را تقویت کنید مبادا تار مویی از شما نظر نامحرمی را به خود جلب کند، مبادا رنگ و لعابی بر صورتتان باعث جلب توجه شود، مبادا چادر را کنار بگذارید.
همیشه الگوی خود را حضرت زهرا (س) و زنان اهل بیت پیامبر قرار دهید، همیشه این بیت شعر را به یاد بیاورید آن زمانی که حضرت رقیه (س) خطاب به پدرش گفت:
غصه حجاب من را نخوری بابا جان
چادرم سوخته، اما به سرم هست هنوز
از همه مردان امت رسول الله می‌خواهم که فریب فرهنگ و مد‌های غربی را نخورید، همواره علی ابن ابی طالب امیرالمومنین (ع) را الگو و پیشوای خود قرار دهید و از شهدا درس بگیرید.

گفتنی است، این شهید بزرگوار که در دفاع از حرم حضرت زینت (س) برای جنگ با نیرو‌های تکفیری عازم سوریه شده بود، مرداد ماه سال گذشته  توسط نیرو‌های تکفیری اسیر و سپس سر از پیکرش جدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید حججی عفاف حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟

این روز‌ها تحلیل‌های مختلفی درباره اقدام رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات «وعده صادق» مطرح می‌شود. در این بین لازم به یادآوری است که آن‌ها نشان داده‌اند که عاقلانه تصمیم نمی‌گیرند. برای نمونه اقدام تروریستی اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نشان داد که آن‌ها دست به قمار بزرگی زده‌اند و بازنده آن خواهند بود.

بنابراین باید گفت اگر سران رژیم صهیونیستی از عقل سلیمی برخوردار باشند، در برابر عملیات وعده صادق پاسخی نخواهند داد. اما اگر پاسخ بدهند هزینه سنگینی برای آن‌ها خواهد داشت، چون جمهوری اسلامی ایران تاکنون تنبیه کم شدتی را برای آن‌ها در نظر گرفته است. به عبارت دیگر از سلاح‌های ناشناخته ایران که می‌تواند اسرائیل را به سرزمین سوخته بدل کند، هنوز رونمایی نشده است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که رهبران رژیم صهیونیستی عاقلانه تصمیم گیری کنند و به این رویکرد استمرار نبخشند، لازم به یادآوری است که جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که پس از حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق اقدامی در حد تنبیه اولیه را انجام داده است و قصد ادامه آن را ندارد.

لازم به یادآوری است که رژیم صهیونیستی پیش از اقدامات تروریستی در سوریه محاسبه نمی‌کرد که جمهوری اسلامی ایران بتواند با چنین حجمی از موشک و پهپاد به آن‌ها حمله کند. به همین دلیل این روز‌ها نیز که سران رژیم صهیونیستی از پاسخ به جمهوری اسلامی ایران سخن به میان می‌آورند، باید برآورد کنند که اگر اقدامی انجام بدهند جمهوری اسلامی چه واکنشی نشان خواهد داد؟ چراکه ضربه بعدی ما بسیار کشنده و وحشتناک‌تر خواهد بود.

مساله دیگری که در این بین باید به آن اشاره کرد این است که ملت‌های مسلمان واکنش خوبی به این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند. اما در حالی که توقع‌ها از جهان اسلام بیشتر بود دولت‌های حاکم بر کشور‌های اسلامی در این خصوص عملکرد مناسبی نداشتند.

به این ترتیب رژیم صهیونیستی چنانچه مرتکب اشتباه دیگری شود، باید آماده پرداخت هزینه‌های سنگینی نیز باشند. آن‌ها باید به یاد داشته باشند که موقعیت جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ژئوپلیتیک بالا رفته است و مشخص شده که اسرائیل و آمریکا دیگر تعیین کننده نیستند و خاورمیانه جدید نیز باید بر پایه اراده جمهوری اسلامی ایران ساخته شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟
  • اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟