Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی صبح یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی دامغان به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن انتقاد از اینکه سمنان ازجمله استان‌های آخر کشور در بحث دریافت تسهیلات و بودجه است، ابراز داشت: تمام سعی و تلاش مجمع نمایندگان استان سمنان در دیدارها و مذاکرات با مسئولان کشور تغییر این رویه است تا تسهیلات و بودجه خوبی به استان اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه : بودجه کل کشور در سال ۹۷ یک تریلیون و ۱۹۰ هزار میلیون تومان است، افزود: هشت درصد از بودجه استان سمنان را استانی و مابقی را بودجه کشوری را تشکیل می‌دهد.

کمبود آب شرب دامغان در دست پیگیری

عضو خانه ملت بابیان اینکه ۲۴۱ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در دامغان بااعتبار معادل ۲۱۶ میلیون تومان در دست اجرا است، ابراز داشت: در سطح شهرستان با مشکلات و معضلاتی مواجه هستیم که می‌کوشیم با برنامه‌ریزی و پیگیری وضعیت بودجه از این موانع عبور کنیم.

حسن بیگی در ادامه تصریح کرد: با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ۷۵ درصد مشکل کمبود آب شرب روستاهای دامغان برطرف و برای حل ۲۵ درصد باقیمانده با جدیت در حال پیگیری است.

وی با انتقاد از بیان اینکه عده‌ای بیان می‌کنند در کشور پول وجود ندارد، افزود: در پاسخ به مدیرانی که دریافت بودجه برای انجام پروژه‌ها را با جدیت پیگیری نمی‌کنند و به خیران وصل می‌شوند، باید گفت همه مشکلات با خیران حل نخواهد شد.

۷۰۰میلیارد تومان درآمد دامغان از پسته 

نماینده مردم دامغان در مجلس بابیان اینکه سالانه ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد پسته نصیب شهرستان می‌شود، اظهار داشت: کشت این محصول و ایجاد کارخانه‌های فراوری به‌منظور انجام صادرات می‌تواند باعث رونق اقتصادی منطقه شود.

حسن بیگی در ادامه تصریح کرد: تردد و عبور سالانه ۲۵ میلیون زائر حرم و بارگاه علی بن موسی‌الرضا (ع) از این استان و دامغان بهترین فرصت برای جذب گردشگران و مسافران و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان و شهرستان به آنان محسوب می‌شود.

 وی بابیان اینکه نیروهای اجرایی محل کار خود را گم و به دنبال مباحث سیاسی هستند، ابراز داشت: عده‌ای می‌خواهند استان سمنان را سیاسی جلوه دهند.

کد خبر 4347124

منبع: مهر

کلیدواژه: لایحه بودجه سال97 کل کشور مجلس شورای اسلامی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی آتش سوزی یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد