Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر ابراهیمی‌نژاد مدیر گالری ابراهیمی‌نژاد درباره برپایی نمایشگاه جدید این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دهه کرامت و همزمان با برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نمایشگاهی متشکل از ۵۵ اثر تجسمی سنتی، مذهبی، مدرن و پست مدرن با عنوان «چراغ راه ولایت» در گالری ابراهیمی نژاد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه روز یکشنبه ۲۴ تیر از ساعت ۱۱ تا ۱۸ افتتاح می شود و به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای عموم برقرار است.

ابراهیمی‌نژاد همچنین از ادامه نمایشگاه قبلی این گالری که به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی از اردیبهشت ماه برگزار بود، خبر داد و گفت: این نمایشگاه گروهی نقاشی به مدت سه ماه در گالری برپاست. علاوه بر آن، آثار تجسمی هنرمندان از ۵۰ سال پیش تا به امروز در سبک های مختلف هنری به نمایش درآمده و تا سه هفته آینده نیز برپاست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد هنرهای تجسمی به روزهای پررونق برگردد و در پایان گفت: هنر مقوله ای الهی و از جنس روح است و باید برای تفکر و اندیشه و آگاهی در خدمت مردم و جامعه قرار بگیرد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نشانی بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد، خیابان آهنگ، روبروی بوستان یاس، کوچه نرگس، گلستان ۲، ساختمان شماره ۷۲ گالری ابراهیمی‌نژاد مراجعه کنند.

عکس خبر تزیینی است.

کد خبر 4345269

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه میراث فرهنگی نمایشگاه نقاشی تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه سریال ایرانی کنسرت موسیقی سینمای آمریکا برنامه تلویزیونی رادیو خانه سینما بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان گفت: این مراسم  با حضور گروه های مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه و خیزش دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی و همچنین محکومیت جنایات رژیم منفور صهیونیستی برگزار می شود.

او افزود: جنایات رژیم‌صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین همچنان ادامه دارد و مردم همدان در این راهپیمایی پرشور، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش می گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: این راهپیمایی فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه از مسیر حسینیه امام خمینی(ره) به سمت چهار راه شریعتی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی